Seuraa 

Kommentit (6)

[color=purple] Mihinkäs kaikki enskattaret on hävinny??

Mä eilen illalla kotiuduin sitten reissusta..tuli käytyä Tykkimäessäkin sitten siskon muksujen iloks =)

Tuossa hetki sitten alkoivat mielettömäs ala-selkäkivut ja heti perään täti paukkas kyläilemään. Että näin. Niinhän mä sanoinkin että kesän aikana mitään ei tapahdu. Onneks enää ens kuu niin saan miehenkin kotiin kunnolla niin on aikaakin olla yhdessä.

Nyt on jotenkin ajatuksetkaan ei enää hirveesti pyöri tossa raskautumisessa niin paljoo kun alussa. Sitä sillon jotenkin ajatteli että eiköhän se tossa puolen vuoden sisällä tärppää..mutta mutta...

Noh,ei sitä nyt auta liikaa murehtia.

Ja sit kun toi mies on sitä laatua,että se tulee sit kun on tullakseen. Että vaikka aikaa menis kuinka niin mihkään tutkimuksiin ei lähetä. Kyl pikkasen harmittaa toi sen asenne,mutta saas nähdä rupeeko mieli muuttuu sit jos sitä ei oikeesti kuulu pitkään aikaan.

No joo,mutta se siitä tällä erää. Yritän päästä vähän ulos liikkumaan ,josko noi kivut helpottais pikkasen ees.

~~marzu kp 1/28~~ yk 8 pyörähti käytiin *huokaus*

[color=purple]Tulin vielä pikaisesti alottamaan uuden pinon. Eli oon tekemässä just lähtöä Mikkeliin päin. kp:t näyttää 26/29(28) että toivon ettei täti paukkaa kylää sitte reissussa. Nuha on iskenyt inhottavana ja pikkasen lämmöt on koholla =( mutta eiköhän tää tästä.

Tein ihanan havainnon just..paino pikkasen pudonnut jo tässä viikon aikana =) sain lisää potkua tähän laihikseen nyt sitte vaikka mielenkiinto meinas jo lopahtaakin.

No mutta ei tässä muuta kun aurinkoisia kesäpäiviä kaikille.

Mä lähden pakkailemaan. Joudun sitten tuonne nettipimentoon joten kirjoittelen taas kunhan palailen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hiljaista täällä Enskoissa.. Taitaa kesä kuljettaa enskattaria ympäriinsä. =)

Itse olen taas palannut sairas- ja kesäloman jälkeen töihin (yht. 5½ viikkoa olin pois), joten vähän tahmeasti vielä arki sujuu. =) Seuraavaa lomaa odotellessa.

marzu_83: Tuo miesten asenne " tulee kun on tullakseen" osaa kyllä ottaa joskus päähän. Ja miksei hoitoon??? Voi tuota miesten yksinkertaista maailmaa... =( Voimia!!!

bubus: Lomailu kyllä kummasti tuo uutta puhtia tuohon peittojen pöllyttelyyn. Mikäs sen parempaa, kuin laittaa rentoutunein mielin lomalla pieni ihminen alulle. ;)

Ja fiiu77:lle hyviä vointeja ja tarrasukkia matkaan!!!

Nyt on käyty kaavinnan jälkitarkastuksessa. Ensimmäiset kuukautisetkin ehtivät päättyä päivää ennen gynen aikaa. =) Kaikki oli parantunut oikein hyvin, ja selvisi syy epäsäännöllisille ja pitkille kuukautiskierroille --> monirakkulaiset munasarjat. Eli ovista ei aina tule ja oviksen ajankohtakin saattaa olla koska vain. Joidenkin tutkimusten mukaan tämä " vaiva" saattaisi lisätä keskenmenoriskiä, mutta tiedä häntä. Miten suuri todennäköisyys siinä mahtaa olla edes...

No tämä tyttöpä otti ovistesti käyttöön! =) Nyt on pissailtu tikkuun muutamana päivänä, ja vielä ei ole löytynyt ovista. Varasin tikkuja kunnon määrän, etteivät lopu kesken. Ei malttaisi odottaa uudelleen raskautumista yhtään, vaikka stressata ei tietenkään saisi... Mies ei kovin innoissaan ollut testeistäni, mutta ymmärsi kyllä, että paras lääke tähän menetykseen on uudelleen raskautuminen. Haluan lisätä kaikkia mahdollisuuksia!!!

Kp 14/34? nyt menossa, eli piiiiiiiitkä odotus luvassa. Kunpa se toinenkin viiva nyt tulisi ovistestiin, että tietäisi edes mahdollisuuden uudelleenraskautumisesta olevan lähellä...

Voi minua malttamatonta. =)

Hyvää elokuun alkua kaikille!

-Passionate-

Täällä taas piipahdan... Olen kyllä ehtinyt silloin tällöin käydä lueskelemassa uutisia ja ilokseni huomannut, että moni on päässyt siirtymään odottajien puolelle.Hyvä niin ja onnea kaikille jotka ovat odottamisen alkuun päässeet kiinni!!

Meillä kävi niin, että toukokuun tietämillä, kun varsinaisen yrittämisen piti alkaa, hävisi menkat kolmeksi kuukaudeksi. Hieman jo ehdin olla epätoivoinen eikä lääkärikään löytänyt äkkiseltään syytä ja siksi ei auttanut kuin odottaa... No viimein ne sieltä ilmestyi enkä kyllä koskaan ennen ole ollut niin onnellinen kuukautisien alkamisesta!

Nyt menossa kp 24/29-34 ja piinaviikko alkamassa.

Tuntuu kyllä kaukaiselta ajatus oman vauvan odotuksesta.... Jos nyt ei vielä tärpännyt niin lomalla on aikaa pöllytellä peittoja ja tutkiskella ovulaatiotestejä. :) Vielä viikko töitä ja sitten on muutama viikko aikaa hengähtää.

Iloista kesää kaikille ja toivoa plussan metsästykseen!!!

Palstahiljaiseloa jälleen pitänyt jo jonkin aikaa... Mutta niin näköjään muillakin! Onnea jokatapauksessa hurjasti ainakin sinulle Butterfly ja muillekkin tietty jos ootte päässeet plussaamaan niin, etten ole huomioinut.

Meillä tuntuu kaikki olevan hyvin, ultrattukin on jo kaksi kertaa (ammatin ainoita luontaisetuja!!) ja viime viikolla vaaveli teki jo kuperkeikkojakin. Oma vointi on mainio, ei sitten niin mitään oireita, mitä nyt väsyttää ehkä hiukan normaalia enemmän.

Ajattelinkin tässä rohkaistua tuonne odotuspuolelle, joten toivottavasti siellä pian kohdataan! Ja Marzu, jos viitsisit laittaa tuon la:n, joka on 18.6.07., kiitos!

Näkyillään, toivoo Fiiu ja massu rv 10+0

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat