Vierailija

siltä musta tuntuu, parhaat vuodet seksuaalisuuden suhteen menee ihan tärviölle ja hukkaan mieheni kanssa. Hän ei siis halua seksiä kuin ehkä muutaman x vuodessa jos silloinkaan.

Ja minä, 32v, nainen olen jo useamman vuoden kärvistellyt eikä mikään auta, tilanne ei vaan muutu ei hyvällä eikä pahemmalla.

Pettänyt en ole, ainakaan vielä. Mieli ja sydän sanoo että en siihen pystyiskään enkä sitä haluais, koen että siinä menis jotakin korvaamatonta rikki avioliitossa.

Mutta eipä tää näinkään voi jatkua, vai voiko? mutta mikä minä olen vaikkapa eroa ottamaan ja viemään lapsilta loistavaa isää, en mikään.

Haluaisin niin seksiä ja että minua haluttaisiin.

Olisin edes "lahna" joka ei tykkää kuin pimppaan panosta (kärjistetysti) la-iltaisin saunan jälkeen mutta kun en ole joten kärsimys on suuri.

Näen uniakin rakastamastani peppuseksistä, suuseksistä, pitkistä rakasteluista ja pikapanoista ja vaikka mistä.

Hajottaa:´´(

Kommentit (2)

samat tunteet oli. Miehen kanssa vaan ei ollut seksiä. Sitten ajauduin upeaan seksisuhteeseen ja ero tuli miehen kanssa. Harmittaa kun mieheni kanssa en voinut kokea sitä leiskuvaa seksiä ja saada kaikkea mitä toinen antoi. Kuitenkin olen kiitollinen että onneton seksielämä loppui ja sain tietää että upeaakin seksiä on olemassa. Enää en tyydy vähempään. Ottaisin mieheni kuitenkin takaisin jos saisin ja yrittäisin saada tulen siihen suhteeseen.....jos vain mahdollista.

Vai onko tilanne muuttunut lasten myötä? Vikaa ei kannata etsiä pelkästään miehistänne.

Miettikää, mikä teistä ja suhteestanne tekee niin kiihottavan ja erityisen, että mies haluaisi usein seksiä?

Uuutuudenviehätyksellä mennään kevyesti 5-6 vuotta, sitten punnitaan tosissaan, onko suhde vahvalla pohjalla seksuaalisesti ja muutenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat