Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

[color=HotPink][size=3]Hyvä Herra Haikara,[/size]

tässä on lista kaikista meistä [b]Ensikoista[/b], jotka haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta. Tilaamme kaikille ainakin yhden nyytin ja toimitus tietenkin pikana. Jos törmäät tätiin matkalla, harhauta sitä niin, ettei se enää pääse kiusaamaan meitä!

Parhain terveisin,

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]ENSIKOT[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=blueviolet][b]Nellamaija[/b] Minä ja mieheni 3-kymppisiä, haikaralle toive pikkuisesta lähetetty 3/06. Matkassa mutkia esim. endon vuoksi ¿kaikki ajallaan¿

[color=blueviolet][b]hapö2[/b] Minä ja mies molemat vm.-78. Etelä-Suomessa asustellaan. Pillereistä luovuttu 2/06

[color=blueviolet][b]-:saikku:-[/b] Olemme kumpikin 24v. Opinnot loppusuoralla. Minä osa-aikaisena työelämässä, mies hieman vaihtelevammin. Vauvalupa annettu 07/06.

[color=blueviolet][b]Nuutti77[/b] Minä ja mies vm-77. Asumme USA:ssa. Minä töissä ja mies opiskelee. Kuumeilu virallisesti aloitettu 06/06.

[color=blueviolet][b]-marge-[/b] Itselläni ikää 25 ja miehuus 26v., hämeessä asustellaan. Vauvalle lupa annettu tulla 05/06. Pco-epäily 11/06 ja clomit käyttöön 01/07. Hartaasti odottelemme¿

[color=blueviolet][b]-Pingu-[/b]Olen 23v ja avopuoliso muutaman vuoden vahempi. Vauvakuume on ollut huipussaan jo kauan. Esikoista toivomme (miksipä muuten ensikoihin kirjoittelisin). Yritystä 07/06 lähtien.

[color=blueviolet][b]s-k-[/b] Mie olen 23-vuotias viittä vaille valmis, mutta vielä opiskelija ja avoliitossa kovasti vauvakuumeisen rekkamiehen kanssa. Esikoista odotetaan odotettavaksi innolla. Yritys on ollu päällä juhannuksesta' 06. Asutaan Oulussa ja perheeseen kuuluu myös koiravauva.

[color=blueviolet][b]HMH82[/b] Minä 24 ja mies 27 vuotta. Pillerit jätetty pois 9/06 joten vasta-aloittelijoita vasta :). Tosi yritys taitanee alkaa vasta nyt kun tuo kierto näyttäs tasaantuvan.

[color=blueviolet][b]Dizku83[/b]olen 23v. ja kihlattuni 27v. Ehkäisy jätettiin pois 11/06 ja pienokainen ois toivottu ihan milloin vain. Asustellaan Itä-suomessa.

[color=blueviolet][b] -KaTa [/b] Minä 23-vuotias ja mies 29-vuotias. Yritys aloitettu 09/06.

[color=blueviolet][b] Rouvavauva [/b] Rouvavauva on nimimerkkinsä mukaan (suht uutukainen) rouva, jonka toiveissa olisi vauva. Olen kolmekymppinen pääkaupunkiseutulainen ja mies on muutaman vuoden vanhempi. Yritys aloitettiin 9/2006, plussa tuli heti ekasta yrityskierrosta, mutta suureksi surukseni raskaus päättyi rv. 11 (keskeytyneeseen) keskenmenoon.

[color=blueviolet][b]-Cerise- [/b] Olen 27-vuotias, mieheni minua vuoden nuorempi. Lapsesta olen haaveillut jo pitkään, mutta olemme tähän asti odotelleet elämäntilanteemme selkiintymistä (mieheni vielä lopettelee opintojaan) ja työasioiden vakiintumista. Ja nyt sitten lopultakin molemmista tuntuu siltä, että olemme valmiita vastaanottamaan pienen ihmisen, vaikkei nyt ihan vakitöissä vielä ollakaan! Pillerit jätin pois marraskuun 2006 lopussa, toivottavasti haikara tulee pian!

[color=blueviolet][b]bubus [/b] Olen 24 v. ja mieheni 27 v. Sijaintimme Uusimaa. Viimein kaikki on elämässämme valmista uutta perheenjäsentä varten ja toivominen aloitettu 11/06.

[color=blueviolet][b]marzu_83[/b] Olen 24v. ja kihlattuni on 19v. Kiva ikäero,tiedetään,varsinkin kun mies on noin paljon nuorempi mutta rakkaushan ei katso ikää. Pillerit jätimme 1/07. Joten haikara on tervetullut vierailemaan milloin vain =)

[color=blueviolet][b]_Amalia_[/b] Olen 25-vuotias ja avokki muutaman vuoden vanhempi. Asustellaan pirkanmaalla kahden koiruuden kera ja oma nyytti olisi erittäin tervetullut talouteemme. Yritystä on keväältä 06, pillerit heitetty nurkkaan jo aiemmin.

[color=blueviolet][b]Digru[/b]Siis Olen 24-v opiskelija Helsingistä ja mieheni on 25-v. ja olemme nyt pitkän odotukseni jälkeen hommailemassa ensimmäistä. =) Meillä on 2 karvasta lasta;chihuahua ja collie. Me kaikki neljä odotamme haikaran saapuvan pian.. Ehkäisy on jätetty pois 02/06, mutta töihin on ryhdytty vasta nyt.

[color=blueviolet][b]Passionate[/b] Olen vm -81 oleva nainen Turusta. Saman katon alla asustaa kihlattuni vm -75 ja vuoroviikoin hänen kaksi lastaan edellisestä liitosta. Ehkäisyn jätimme pois 02/07 ja ensimmäinen tärppi kävikin jo 04/07! 06/07 havaittiin niskapoimu-ultrassa keskeytynyt km, joka " hoidettiin" kaavinnalla. Uutta tärppiä alamme odotella, kunhan lupa on.

[color=blueviolet][b]Janna@[/b] Minä vm. -82 ja mies vm. -76. Yhdessä oltu 6 ja puoli vuotta ja Turussa asustellaan. Pillerit jätetty pois lokakuussa -06, ja kovin ensimäistä nyyttiä nyt toivotaan.

[color=blueviolet][b]-mem-[/b] Mieheni kanssa ollaan 24&25 vuotiaita ja ensimmäisestä kullannupusta haaveillaan. Lupa vauvalle on annettu 07/06. Tuulimuna 10/06.

[color=blueviolet][b]Koiramamma[/b] 26-vuotias työtön, avo (nyk. kihlattu, 26.5. lähtien aviomies <3) 27-vuotias rekkakuski. Elämää sulostuttamassa kaksi sekarotuista, 4v. Zera ja 3,5v. Mishka. Asutaan täällä Lapin pääkaupungissa rt-kaksiossa, haaveena muutto maalle/maataloon avon kotikonnuille Posiolle. Ehkäisy heitetty pois 11/06, kova yritys ollut siitä saakka. Haaveena suurperhe, mutta kun tulisi edes tämä yksi.

[color=blueviolet][b]Rapu74[/b] Ikää minulla 32 ja miehellä muutama vuosi enemmän. Asustellaan ulkomailla, ja töitä täällä paiskitaan molemmat. Lapsi olisi erittäin tervetullut! Ehkäisy jätetty pois tammikuussa 07.

[color=blueviolet][b]Miirulainen[/b] Ikää molemmilla 28 vuotta, pillerit jätetty pois jo aikaa sitten, mutta ehkäisystä luovuttu kokonaan helmikuussa 07, eli ihan hiljan. Asuinpaikka on Pirkanmaa ja vauvakuumetta on ollut jo usemman vuoden. Tähän saakka järkisyyt ovat lykänneet yrittämisen aloitusta, mutta nyt niitä ei ole ja tunnekin on niin vahva, että miksipä sitä enää siirtämään

[color=blueviolet][b]hyntty-[/b] Mä olen 21-vuotias,avokki/kihlattu 22v. ja niin kovin toivotaan ensimmäistä pikkuista perheeseen <3 pilsut pois vuosi sitten,4/06 kunnon yritys käyntiin, eikä ole kuulunut vaavia ei...:( asutaan etelä-suomessa. minä opiskelen(valmistun jouluna) ja mies duunissa:)

[color=blueviolet][b]kissaäiti[/b] Täällä yksi ensikertalainen sivuilla, joka haluaa ehdottomasti haikaralle lähtevään kirjeeseen mukaan. Toivottavasti postin kulku on sen verran viivästynyt, että vielä kerkiää :-) Pääkaupunkiseudulla asumme tuoreen aviomieheni ja kissojen kanssa. Kauhea kaipuu ja yritys olisi päästä äidiksi vihdoin myös ihmislapselle!!!

[color=blueviolet][b]carrye[/b] Molemmat ollaan reilut 30 v. ja asustellaan Etelä Suomessa.

Pari yritystä takana, joista ekalla meni kesken ihan alussa. Siten en tunne itseäni vielä tonne Haahuihin. Vauvakuume on alkanut vaivaamaan jo monen yhteisen vuoden jälkeen =) Joten tarttis alkaa tekeen jotain sen eteen =D

[color=blueviolet][b]jonriik[/b] olen vm. -84 naikkonen kajaanista, kihlattuni on vm. -81 yritystä tamminkuun alusta ja haaveissa ollut mulla jo useamman vuojen :D

[color=blueviolet][b]paaru[/b] Olen kolmekymppinen, mies hitusen vanhempi, asutaan Etelä-Suomessa. Ensimmäisestä haaveillaan, pillerit jätetty pois 2/07.

[color=blueviolet][b]baulie[/b] 22-vuotias avopari Jyväskylän mlk:sta. Ehkäisy jätetty pois 4/06, mutta sitä pientäsuurta ihmettä ei vain tapahdu...

[color=blueviolet][b]seela-matilda[/b] Keski-suomesta ollaan. Minä 25 ja mies 27. Pian virallisesti avioparina, kun juhlat on juhlittu. Pitkään ollaan yhdessä oltu ja ensimmäistä vaavia toivotaan...yritys aloitettu 2/07.Vauvakuumetta takana jo reilun vuoden ajan...

[color=blueviolet][b]an-nuliini[/b] Elikäs minä 20 ja avomieheni 30, ollaan Keski-Suomesta ja ensimmäistä lasta molemmat toivotaan, yritys aloitettu 10/06 eikä vieläkään ole tärpänny, nyt on kokeiluss ovistikut ja toivottavasti ne auttais vähäsen ees...

[color=blueviolet][b]fanny78[/b] Itse olen 28v, avopuoliso 35v, asumme Oulun seudulla. Vauvakuumetta on ollut vuositolkulla ja viimein on mieskin innostunut. Yritys on aloitettu ihan vastikään, 04/07. Toivottavasti ei tule kovin pitkä prosessi :)

[color=blueviolet][b]sandette83[/b] molemmat 83-syntyneitä. pillereistä luovuttu 1/07 ja uudella maalla asustellaan.

[color=blueviolet][b]pirpsu[/b] Ensimmäistä kuumeillaan, yritys aloitettu 10/06. Ensimmäinnen plussatesti 01/07 kolmannesta yrityskierrosta. Siitä kuitenkin keskeytynyt keskenmeno 03/07, josta ensin kaksi lääkkeellisen keskeytyksen yritystä ja lopulta imukaavinta rv12+2 :( Minä 22v ja mies pian 24v.

[color=blueviolet][b]i.l.o.n.a[/b] olen 24 vuotta ja mies on saman ikäinen. Open opinnot mulla viimeistelyä vaille valmiit ja miehellä vielä vuosi-kaksi opiskelua. kuumeillut olen ainakin 6 vuotta...ja mies vasta oikeastaan nyt " lämmennyt" ajatukselle, eli ei suorastaan vastusta ajatusta, mutta muuta hänestä ei irti saa. eli vauvaa aloitan (aloitamme) yrittämään.

[color=blueviolet][b]pumpuli85[/b] Elikkä pillerit jätetty pois 10/06, kierto ollut sekaisin aika lailla ja täti tullut ainakin tähän saakka, nyt tällä kierrolla jännäämme onko täti unohtanut meidät..ja että olisiko haikara sillä päällä että meille kehtaisi tulla. Minä -85 syntyny, mies -81.

[color=blueviolet][b] Eevis-81[/b] Eka vauva toiveisssa. Mä vm.-81 ja avokki vm.-73. Yritys aloitettu 6/07.

[color=blueviolet][b] Majita[/b] Minä 26-v., mies 33-v. Esikoista toivottu yli 5 vuotta. Omasta tahdosta porskuttelemme luomuna. Mulla todettu lievä endometrioosi.

[color=blueviolet][b] Jacques75[/b] Olen 32v ja mies 45v. Yhteinen lapsi olisi toiveena uusperheeseemme, johon kuuluu aina osan viikosta mieheni kolme lasta. Uusi elämänvaihe vasta nyt alkamassa 07/07 - katsotaan, miten käy...

[color=blueviolet][b] Wannabe_amma[/b] Minä olen 25, miekkonen 30 ja Vantaalla asustellaan. Ensimmäistä ollaan yrittämässä ja 06/07 ollaan yritys alotettu.

[color=blueviolet][b] Masuku[/b] Kihlattuni kanssa oltu yhdessä 5 ja ½ vuotta..Vuodesta -05 yritetty..Mutta nyt tänä vuonna entistä kovemmin...!:)

[color=blueviolet][b] carz[/b] Mies on -77 ja minä -81, jyväskylän liepeillä asustellaan ja tilaa löytyisi vaikka kahdellekin naperolle ;)

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]PLUSSANNEET ENSIKOT[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=deeppink]

♥ peipposka80 la 30.06.07

♥ hoyt la 07.07.07

♥ amende la 07.07.07

♥ Lisbet81 la 14.7.2007

♥ Titi-uu84 la 22.7.2007

♥ LiVe82 la 26.7.2007

♥ greetas la

♥ miukkeli la 28.7.2007