Vierailija

Rantsulla kaksi n. 20-25 miestä keskusteli naisista ja seksistä....

Kuuntelin salaa joo...

Sitten nämä tuumi että lihavilta saa aina panon, ja ne antaa tehdä ihan mitä vaan , jotta saisi miehen pidettyä. Toinen oli että vaikka naida anaaliin? KAveri tuumasi vaikka heti eka panolla. Laihat ei kuulemma anna. Kuulemma ihan tutkittu useamman kaverin voimin. Sitten tän toisen naama alkoi loistaa....

No, nyt nuo läskit tuumaa tähän että he ovat seksuaalisesti vapaita tms.

PAff, hyvä hyvä.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiesin kyllä tuon mitä ap kertoi, mutta toisaaltaan onhan se mukavaa, että lihaville ja nuorille naisillekin riittää munaa : D Hei HALOO kivikautiset miehet!! Munaahan naiset sieltä baarista hakee eikä parisuhdetta! Ketähän tässä nyt vedätetään ja käytetään hyväksi.. : D

Vierailija:

Lainaus:

Kuuntelin salaa joo...

Sitten nämä tuumi että lihavilta saa aina panon, ja ne antaa tehdä ihan mitä vaan , jotta saisi miehen pidettyä. Toinen oli että vaikka naida anaaliin? KAveri tuumasi vaikka heti eka panolla. Laihat ei kuulemma anna. Kuulemma ihan tutkittu useamman kaverin voimin. Sitten tän toisen naama alkoi loistaa....

PAff, hyvä hyvä.

Vierailija:

Lainaus:

Kuuntelin salaa joo...

PAff, hyvä hyvä.

Hän jaksaa jauhaa, että yksinhuoltajilta saa aina ja koska ja missä vaan... ikää kaverilla on 21, mutta pään sisältöä on vähemmän kuin meidän viisivuotiaalla. Epäilen, että ei ole panolle kovin montaa kertaa elämässään päässyt.

Provinssissa juttelin 23-35 v. (10 kpl) miesten kanssa, ja heistä jokainen sanoi naisihanteekseen hiukan pyöreän, isorintaisen. Sanoivat, että muunkinlaiset kelpaa, mutta ihanne hiukan pyöreä ja isot rinnat. Itse normaalipainoinen, mutta pienehköt rinnat.

mun mielipide ja kokeus MIEHISTÄ taasen on sellainen, etten ehkä viitsisi pingottaa miellyttääkseni esimerkiksi näitä ko. tyyppejä. nuoret miehet tykkää puhua soopaa ja rehvastella, ja minä olen kiitollinen kun ei ole tarvinnut viime aikoina sellaisten kanssa seurustella.

minun mielestäni kypsä mies ei kailota seksimieltymyksiään isoon ääneen kaverin kanssa. epäkypsien mielipide ei kiinnosta.

(ilmeisesti pitää laittaa omat mitat ettei tule sanomista. ne on 158/50)

Noilla puheillahan teinipojat on vaan ilmentäneet sen, että ovat niin onnettomia, etteivät saa kuin lihavia huono itsetuntoisia naisia.. Ja sillä sitten pönkitetään omaa egoa.. Tuskin poikuuttaan olivat vielä menettäneet!!

Mulla on 2 kaveria, jotka on ylipainoisia. No, nyt ne on jo vakiintuneet, mutta joskus aikoinaan, ne otti heti sen joka vaan heidät huoli. Me muut vähän valkattiin.

Ja, ei ne jutut tosissaan kestäneet, yhden illan juttuja suurin osa, ja saivat vielä päälle huonon maineen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat