Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vieraslista, keitraus/hlö-määrä jne. päätetty ajat sitten ja nyt saan kokoajan ilmoittautumisia häihin niiltä, ketkä olivat polttareissani, ja joita en ole kutsunut häihin. Pikkusieluista porukkaa olettaa aina olevansa joka paikassa kutsuttuna ensimmäisten joukossa!

Kommentit (11)

Kerran sain kutsun häihin, joissa olisi itse pitänyt maksaa illalliskortti Ilves-ravintolaan. No en tosiaankaan mennyt sinne. Kirkkoon vaan menin. Tämä ei johtunut rahapulastani, vaan ihan periaatteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pidä pintasi morsian!

Jos ko. henkilöt eivät kutsua ole saaneet häihin, eivät he kuulu häävieraisiin. Minusta tuo on ihan ymmärrettävää. Oli se syy sitten mikä tahansa.

Oletko itse antanut listaa polttariporukkaan vai kokosiko kaaso heidät omavaltaisesti?

Itse olen ollut polttareissa joihin ei kuulunut kutsu häihin. Syy tähän oli se että morsiuspari halusi pienet häät suvun kera. Häihin osallistuvien kesken ei polttareita olisi järjestetty laisinkaan. Me ystävät halusimme järjestää polttarit hyvälle ystävällemme.

Kaveriporukalla sitten juhlittiin ihan muuten vaan myöhemmin heidän avioitumistaan -ja kaikilla oli hyvä mieli!

Ei polttareissa olo ole mitenkään itsestäänselvyys häihin osallistumiseen!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat