Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Te kun tunnutte suurin osa olevan melko valveutuneita naisen anatomiasta, voitte kaiketi ja toivottavasti ottaa kantaa jotta saisimme tähän(kin) väittelyyn toverittareni kanssa jonkinlaista selvyyttä:

Voiko normaalisti nainen joka ei ole raskaana, tuntea kohdun suun kun sormella kokeilee?

Kiitos kannanotoistanne, ja vielä enemmän kiitos jos joku oikeasti tietää asiasta. :)

Kommentit (5)

Riippuu ihmisestä. jotkut tuntevat sen itse ja jotkut eivät. Riippuu kuinka syvällä se on. Vissiin saattaa olla suuriakin yksilöllisiä eroja. Mutta itse vastaisin tuohon että kyllä sen tuntee vaikka ei olisikaan raskaana !

tarkoitat varmaan kohdunnapukkaa? se tuntuu siellä emättimen pohjukassa sellaisena, no, napukkana. Kuukautisten aikaan se on alhaalla ja pehmeä ja muuhun aikaan sellainen kova, " rusina" . Papa-koe otetaan siitä suuaukolta, pieni solunäyte jossa katsotaan että solumuutoksia ei ole tullut. Kannattaa käydä säännöllisesti papa-kokeessa naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että raskauden tietää siitä, ettei avonaista nipukkaa enää löydä. Missäköhän vaiheessa se sulkeutuu? Luonnon oma raskaustesti. :)

Kohdunnapukasta ei voi sanoa kokeilemalla onko raskaana vai ei. Olen puolenvuoden ajan koittanut kohdunnapukkaa lähes joka aamu ja sen sijainti todellakin vaihtelee. Kuukautisten aikaan se saattaa olla alhaalla ja avoin ja oviksen aikaan se on vielä enemmän avoin tai sitten ei. Toisilla voi olla täysin erilailla. Onpa mulla alkanut kuukautiset niinkin että kn on ollut todella korkealla ja tiukasti kiinni. Vaihteleva tyyppi tuo kohdunnapukka (ainakin minulla)

että muutkin on samaa mieltä asiasta mun kanssani. Löysin netistä myös pari juttua mistä asia selviää.

tätähän minäkin väitän, ja kaverini väittää toista. tiedä tuota, väitteleekö vain väittelemisen ilosta kun ei ole pitkään aikaan ollut mitään sellaista väittelyä mikä pitäisi ratkoa oikeen asiaa selvittelemällä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat