Seuraa 

Kommentit (7)

...ford mondeo ja takana britax two-way elite kasvot menosuuntaan apukuskin takana, ja keskellä vauva isossa kaukalossa (oisko cam tai joku vastaava), ja mä istun vielä siinä kuskin takana. Ahdasta on, mutta kyytiin mahdutaan=)

Meillä vaan yks lapsi, mutta olen vakuuttunut, että toinenkin mahtuu heittämällä. Nyt lapsi istuu keskipaikalla kasvot menosuuntaan ja viereen mahtuu tarvittaessa istumaan jopa aikuinen (ei tosin kovin väljästi). Tammikuussa syntyy toinen lapsi ja ollaan ajateltu, että aikuinen saattaisi mahtua sinne taakse lasten kanssakin istumaan, jos tarve vaatii, vaikka tiukkaa saattaa tehdäkin. Kontti on loistavan suuri! Uusimmassa mondeossa taitaa olla entistäkin tilavammat sisätilat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kyllä mahtuu taakse kaksi istuinta. Ainakin Gracon vauvakaukalo jalustalla ja sitten 2,5 vuotiaalle Gracon turvaistuin myös, oisko sen merkki cosmic xtp??? En muista kyllä. Mutta isoja istuimia molemmat ja niissä on ne tukijalat jalkatilassa.

Ollaan miehen kanssa molemmat pitkiä (170/185 cm) ja hyvin mahtuu eteen ja taakse istumaan. Reilusti jää jaloille tilaa.

Takakontti on muuten myös erittäin tilava eli lapsiperheen tavarat kyllä kulkee hyvin mukana. Rattaat mahtuu hyvin. Suosittelen :)

Suosittelen lämpimästi. Tosi paljon sisätilaa ja hyvin on kolmekkin turvaistuinta mahtunut. Peräkontti on todella tilava verrattuna moneen muuhun autoon.

Näimme tutuillamme ja ostimme heti samanlaisen.

Le Cheile

on -97 mallin Mondeo ja takana Britax Two Way Elite, selkä menosuuntaan. Istuin on apukuskin takana ja edessä mahtuu istumaan ihan normaalisti. Tuo istuin on vielä siinä lepoasennossa eli vie mahdollisimman paljon tilaa. Ja samanlaisesti kuskin taaksekin istuin sopisi.

Piti siis kysyä, että teillä joilla on Ford Mondeo niin mahtuuko sinne takapenkille pari turvaistuinta selkä menosuuntaan ja eteen mahtuisi aikuiset istumaan? Onkohan vuosimalleissa suuria eroja ja mitähän istuimia teillä on?

Auton vaihto siis edessä ja käytetyistä on kyse eli ei uusin vuosimalli...

Mahtuminen riippuu niin paljon vanhempien, lasten sekä istuinten koosta että kokeilkaa JOS MAHDOLLISTA istuimia autoon ennen ostopäätöksen tekemistä!

Itse suosittelen Citroen C5(-farmaria), joka on edullinen kokoonsa nähden ja erittäin iso. Meillä esimerkiksi mahtuu kaksi lasta (isokokoiset 2½v ja 9kk) selät menosuuntaan ja etupenkeille 191cm ja 177 cm vanhemmat, kuski tiloista lainkaan tinkimättä.

PS. jos ranskalainen auto epäilyttää kuten minua aikanaan, niin voin kertoa että sitikka on pelittänyt ongelmitta jo vuoden. Jouduin myöntämään miehelle... Sen sijaan entiseen autoomme - Ford Focukseen - oli jo mm. takuuvaihdettu ovet ruosteen takia ja siihen oli tulossa isoja korjauksia, joten myimme äkkiä pois. Samoin miehen työauto (Mondeo 1990-luvun lopulta) on kuulemma jatkuvasti rikki.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat