Seuraa 

Nyt on menossa viikko 29 ja pitäisi päättää, osallistuako sukujuhliin vai ei. Juhlat ovat melkein toisella puolella suomea, ajomatka sinne on 3½-4 tuntia.

Mietinkin uskaltaako tuollaista matkaa enää tehdä viikolla 32 kun nytkin jo tuntuu, että monena päivänä suurin osa ajasta on harjoitussupistuksia eikä ns normaalitilaa. Intoa ei tietysti lisää se, että noin pitkän automatkan (ja seuraavana päivänä sama matka takaisin) jälkeen taitaa selkä kyllä olla tosi jumissa..

Neuvolaakaan ei enää tässä ennen juhlia ole, mitähän mahtavat siellä suositella?

Onko kellään omia kokemuksia?

Kommentit (2)

Sun pitää tehdä omien tuntemusten mukaan. Itse olen jokun verran jäljessä viikoissa ja kesäreissulla se 300km/päivä oli aikas maksimi.

Eivät varmaan sukulaiset sinua jojoon vedä, jos nyt ilmoitat tulevasi mikäli terveydentila sen sallii, ja katsot tilanteen sitten lähempänä. Ihan ei ideaalitilanteelta kuulosta tuo, että supisteluja on paljon, joten sinänsä miettisin kyllä asiaa ja katsoisin, mihin kehittyy. Itse olin vielä vko 35-36 taitteessa neljän päivän bussimatkalla ja kaikki meni hyvin, mutta minulla ei olekaan ollut ensimmäistä eikä viimeistä supistusta koko raskauden aikana, ja ihmeellisesti olen säästynyt myös selkäkivuilta, krampeilta ym. jotka olisivat voineet olla haitallisia pitkien istumarupeamien aikana. Jos päätätte lähteä, ottakaa ainakin kunnolla aikaa, että pääset välillä jaloittelemaan ja haukkaamaan happea. Ja voihan sinne neuvolaan aina vaikka soittaa ja kysyä, mitä mieltä siellä ovat, kysyä vaikka pääseekö johonkin ylimääräiseen pikatsekkaukseen. Luulisi, että ovat vastaanottavaisia :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat