Vierailija

taakse pussukan, missä oli sitten synttärilahja minulle, vielä peketoimaton... Luuli kai, että on hyväkin piilo, kun itse harvemmin käy pyykkikoria siirtelemässä. Itse tietysti päivittäin sitä nostelen ja tyhjentelen kun pesen pyykkiä ja siis nyt sitten se lahjan löysin.

Sanonko miehelle löytäneeni lahjan, vai olenko aivan kun en titäisikään. Voi olla, että se kyllä joskus tulee ilmi, että olen lahjan löytänyt. siis viimeistään silloin, kun mies tajuaa, että käyn tosiaan siellä pyykkikorilla aika usein.

Kommentit (8)

Mies oli piilottanut joululahjoja viime joulun alla liinavaatearkkuun... No, eihän se siellä arkussa itse koskaan tongi, kun minä meillä lakanat vaihdan.

Mä en sanonut mitään.

Voi kuinka jotenkin suloista. Reppana ei itse pese koskaan pyykkiä niin olettaa sitten että et sinäkään : )

Älä kerro löytäneesi ja pistä lahja takaisin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta voihan se vähän epäillä sitten, kun itse hakee sen lahjan ja huomaa, että pyykit ovat kadonneet tms. siis täytyykö minun nyt jättää sinne sitä pyykkiä aina vähän pohjalle.

En tietenkään halua mieheni tietävän, että hänen yllärinsä on mennyt mönkään.

Jotenkin meni tämä lahjajuttu niin monimutkaiseksi helskutti... miksi sen piti juuri sinne se piilottaa.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat