Vierailija

semmoisessa, annatteko te sit teidän omanne sille pienemmälle? Tätä olen monesti ihmetellyt miksi ihmiset eivät voi niin ystävällisiä olla että jos kaikki käytössä ja joku 1v tarvitsisi antaisi omansa pois jos heillä selvästi isompi lapsi? Mun nuorin nyt jo 3,5v mut viime kesänä luovuttiin kyl siitä syöttötuolista kun huomasin että n 1v lapsi tarvitsi semmoisen enemmän. Enää ei ole tätä ongelmaa kun jo näin iso lapsi mut olen huomannut että edelleen tehdään näin.

Kommentit (5)

siinä ruokailutilanteessa. Jos ollaan kaikkien 4 lasten syömässä on täysshow saada ruokaa kaikille että en kiinnitä huomiota siihen kuka tulee ja menee ja mitä ne tekee.

juttu istuuko 2v vai 3v syöttötuolissa. jos koen että omani sitä vielä selkeesti tarviitsee, eikä siis syö kotonakaan vielä tavallisella tuolilla, en tarjoa tuolia muille. jos taas muksu on jo sen kokoinen ettei sitä tuolia tarttee, emme sitä sitten myöskään ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta jos pienemmän lapsen vanhemmat ilkeäisivät tulla pyytämään syöttötuolia heille niin ilomielin sen heille luovuttaisin.

Vaikka 2v pystyykin jo ihan hyvin istumaan tavallisella tuolilla niin ravintolassa syöminen onnistuu sistimmin ja helpommin, kun ottaa lapselle syöttötuolin. Mutta 1v tarvitsee sitä kumminkin enemmän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat