Vierailija

Onko 6-7cm halkaisijaltaan oleva kalu paksu?

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saitkos sinä sen dildon uppoamaan sisääsi?:) Kiihottavaa ajatella, että käytät dildoa yksinäsi.. Siitä olisi hyvä jatkaa aidon kanssa!;)

terv. " young" man 1975

Ei menisi meikätytöllä edes pohjaan asti!

Vierailija:

Lainaus:

oluttölkki on 6,5 cm paksu. Tietty vaan 15 cm pitkä joten tuohon palstalaisen pippeliin verrattuna tölkki on mitätön nysä....

6,5 cm on PAKSU! Onko sinulla vaikeuksia mahduttaa se synnyttämättömiin pilluihin?? Dildoan juuri 6 cm paksuisella ja en saa sitä ainakaan vileä aedes sisääni! Aihan ihana kapistus sisänsä mahatavine terskoineen ka todellinen tykki. Mutta ilta on vielä nuori ja ratsatus jatkuu..

jolla on 20/6,5 cm penis ei ole ikinä mitannut sitä. Yleensäkään miehet eivät pahemmin mittaile pnistään, eivätkä tiedä sen oikeata kokoa.

Itse en ole kokenut ainakaan tarvetta, aina on naisille kelvannut.

19,5/5,5 cm

Kuka mies olisi niin tyhmä, että laittaisi edes omat mittansa, saati sitten valehtelisi YLÄKANTTIIN. Jos kerran jonkun mitan laittaa, niin tietty miehen kannattaisi laittaa se niin alakanttiin kuin vain kehtaa. Kuitenkin tässäkin ketjussa on aivan mahdottomia lukuja. Naisen kertomina, ei voi olla muuta selitystä.

Mitta peniksen yläpuolella painettuna häpyluuhun 16 cm.

Paksuus tyvessä 4 cm, terskassa 4,5.

Pari senttiä saisi olla lisää pituutta ja sentti paksuutta.

Näillä mennään kun on pakko.

:D Itse on tosiaan ajatellut että halkaisija lasketaan noin. Taisi jäädä muutama matikantunti väliin. No mutta selkisi kuitenkin paljonko se halkaisija sitten oikeasti on.

ap

Eipä ole tätä ennen kaluani mitattu, paitsi nyt kun eräs baarista matkaan lähtenyt nainen halusi sen mitata. Hän sai tulokseksi 20x6.5 cm.

Hänen mielestään tuo on julmetun iso, mutta itse kyllä olisin sitä mieltä että eiköhän tuo ole aivan normaali kokoinen.

Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että tuo 20x6 on se keskimitta???

Tiedä tuosta sitten. Ja eipä tuolla ole väliä, hyvin on hommat sujuneet silti.

M31

on tietysti vain sellainen keskimitta, joka kyllä kuvaa mulkkua ihan hyvin, jos ei ihan jyrän alle jäänyt ole se vehje...

Minä olen törmännyt yhteen mulkkuun, jonka ympärille käteni ei meinannut yltää ympäri. Siis paksumpi kuin ranteeni (olen pitkäsorminen 177 cm). Se oli kokoluokkaa " herrajumala" , vaikei mitenkään erityisen pitkä ollutkaan.

Mutta viimeisin kohtaamani oli kyllä vaikuttava näky. Täydessä seisokissaan terska oli ison kananmunan kokoinen ja kalu sen jatkeena juuri samaa kokoluokkaa. Se oli mun makuun paksu, ja pituuttakin oli juuri oikeassa suhteessa. Ympärileikattu komistus, jota ajatellessa kuola valuu heti... :-P

Kulli harvemmin on täysin pyöreä :D eli ei oikee päde noi piit ja muut laskut tässä asiassa :) Halkaisija on täysin turhamitta jos mulkusta puhutaan. Ympärysmitta kertoo totuuden

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat