Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Taitaa olla viimeinen viikkopino Maaliskuun Mammoille.

Onko vielä piinailijoita jäljellä?

Sivut

Kommentit (29)

[color=limegreen] mansikka-marjalle suuret onnittelut plussasta!

Pikkupapu: voi että sitä täti-pirulaista, kun löysi sinnekin! Toivottavasti huhtikuu on sitten sinun kuu. Onnea yritykseen¿ itse tulen varmaan perässä¿

m@m@: kyllä varmasti olet raskaana. Onnea odotukseen ja vauvaliimaa mukaan.

mariialle onnittelut myöskin plussasta! paljon tarrasukkia vauvalle mukaan. Plussa se on haamukin!

ida, kanelisokeri, annihelen@: meidän pitäisi vielä saada plussat¿ aivan raivostuttavaa, kun mitään ei tapahdu. Olen aivan varma, että täti on vaan myöhässä, kun odotan ja stressaan niin paljon tätä asiaa, mutta tilannetta ei voi auttaa.. voihan tietysti olla niinkin, että kiertoni ei vielä ole tasaantunut, kun vasta yk2 menossa pillereiden jälkeen.. viimeksi kiero oli 30 päivää¿ ja nyt menossa kp 34. joten en oikein tiedä, mikä kiertoni pituus on. alkaa todella turhauttamaan tämä tilanne. Onneksi täällä ei tarvitse tuskailla yksin. Kiitos teille! :)

-orchidea kp 34/? yk2 [/color]

ei mitään uutta tänne...eli ei kuulu tätiä, enkä ole testannut uudestaan. Oikeastaan ei tunnu mitään oireita, ei raskauden, eikä tädin.. tuntuis joltakin, ja tapahtuis jotain, jompaa kumpaa, niin tietäis tilanteen edes missä mennään, mutta ei.

+++++muille vikoille maalismammoille

-orchidea

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mariialle onnittelut haamusta!!! Kyllä se siitä vahvistuu!

Ja kiitos tsempeistä =). Kyllä sitä kai aina siihen tätiin asti kuitenkin toivoo, että jos kuitenkin. Mulla on tosiaan ollut luteaalivaihe aika lyhyt, 10 päivää. Ajattelin, että dpo10 olisi plussa tullut jos olisi ollut tullakseen. 22 on ollut viimeiset kp:t, että tälläinen " pitkä" kierto on varmaan ihan hyvä.

Mulla on muuten sama kun sulla menkkamaisia kipuja oli ja meni. Eilen oli enää tosi lievää juilintaa, tänään ei lainkaan.

Orchidea: Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Olen ollut tänään samoissa ajatuksissa.

Masikka-Marjalle paljon onnitteluja!

Pikkupapu: Pahoittelut =(. Kyllä sullekin se onni saisi alkaa olla myötä!!

M@m@-3X: Hyviä oireita sulla ainakin on. Ihme jos et plussaa.

Ida: Kiitos! Ja ihan samat sanat sulle =).

Kanelisokeri: Sulle myös hurjasti ++++onnea.

ON: Ei siis vielä tätiä. Olen kyllä kauhea pessimisti, mutta uskon että täti tulee huomenna. Vaikka vähiten maailmassa sitä tietysti toivoisin. Siksi en osaa edes ajatella enää testaavani. Viime kierrossa dpo10 menin aamulla toiveikkaana testaamaan huomatakseni vaan, että täti oli saapunut. Just silloin! Samaa en enää halua... Tänään on ollut oireettomin päivä. Se on mulla jossain kierrossa ollut merkki tädistä. No, ei auta kun odottaa.

AnniHelen@ vieläkin kp26/22-? dpo11 yk5

Viikonloppu takana ja kaverin häitä juhlittu. Olihan kivat juhlat. Nyt taas työpöydän äärellä tekemässä ¿töitä¿. Heh.

Pikkupapu, Orchidea, Nippara, Kanelisokeri ja Ida mikä tilanne? Ootteko tehneet uutta testiä? Toivon niin plussaa teille kaikille, myös Annihelen@lle :)

Annihelen@, joo ei se ovulaatiotesti tosiaan näytä heti raskautta, vasta sitten kun menkat on kunnolla myöhässä ja hormonia on paljon kehossa. Eli ei huolta :) Ja älä heitä kirvestä vielä kaivoon, plussa ei välttämättä vaan näy vielä raskaustestissäkään. Tsemppiä :) Pidän sulle peukkuja bd !!

Mä tein aamulla Clearbluen testin, (huom tiirattava versio, vaikka olisi ollut digitaalinenkin kaapissa). Taas ihme haamu ilmestyi testiajan sisällä, kun oikein katsoin ikkunan äärellä. No, ei iloita vielä, kun viime kuussakin haamut päätyivät tätiin. Seuraavan testin teen vasta torstaina tai perjantaina. Olosta ja oireista sen verran, perjantaina (dpo 7) oli kauheita menkkamaisia kipuja, ja alaselkä ihan sairaan kipee. Lauantaina noi kivut loppuivat kuin seinään, välillä vihlasi vain alavatsaa. Sunnuntaina sama, vain pieniä tuntemuksia alavatsalla. Tänään pieniä tuntemuksia ja säikähdän heti et jos se täti kuitenkin tulee..

Mariia kp34/31-36, dpo10

Jospa minäkin nyt tänne kirjoittelen jotain. Eli täällä viimeistä viikkoa viedään (tätä on odotettukkin:) Lauantaina pitäs menkkojen tulla. Oireina vois olla väsymys, palelu, illalla tosi turvonnut olo ylävatsalla ja wc-käynti lisääntynyt (nyt myös yöllä) Testasin viime viikolla liuskatestillä ja siihen tuli 5min. sisällä viiva jonka erottaa ilman tiirailua. Mutta tuntuu kuitenkin mahdottomalta uskoa vielä :) no apteekin omat testit (2kpl varulta:) tuli ostettua jo kaappiin, ja sunnuntaina testaan jos ei lauantaina tätiä näy. Mulla ollut tuo 39 kierto säännöllinen. PMS oireet joka mulla vahvat, ovat olleet tän kuun poissa! olisko sekin positiivista? Mutta nyt hoitamaan flunssaisia pikkupotilaita :(

M@m@ kp 34/39, yk 1.

Annihelen@: pidän peukkuja sulle, että se plussa vielä tulisi!

pikkupavulle pahoittelut tädistä ja onnea huhtikuisiin.

orchidea: kärsivällisyyttä..itsellä menossa sama tilanne. Kyllä se siitä ratkeaa suuntaan tai toiseen.

masikka-marja: ONNEA!! Ihanaa raskausaikaa :)

Mariia83: toiv. haamu vahvistuu tällä kertaa kunnon plussaksi!

M@m@-3x: yvältä kuulostaa sun oireet. Paljon plussatuulia sinne!

Omassa navassa ei tapahdu sitten mitään. Ei oireita suuntaan eikä toiseen eli ei auta kuin porskuttaa eteenpäin. Uutta testiä en ole edes ostanut. Ajattelin testata myös to-pe akselilla jos tarvetta vielä on. Odottavan aika on pitkä.

Ida kp 34/32

Pahoittelut kanelisokerille tädistä ja onnea huhtikuisiin!

Ketäs täällä vielä on piinailemassa? Ainakin orchidea ja Mariia, jos oikein muistan. Mitäs teille kuuluu?

Täällä ei tapahdu siis mitään. Kp 37/32 menossa. Negan testasin silloin ke aamulla. Seuraavan testin ajattelin tehdä la-su, jos vielä tarvetta on. Kyllä tää nyt vaatii todella pitkää pinnaa..

Ida

Onnea masikka-marja, pullokaupalla vauvaliimaa odotukseesi.

Pikkupapulle pahoittelut tädistä, onnea uuteen kiertoon.

M@m@ ONNEA, olet varmasti raskaana! :) Ihanaa, mielettömän isot onnittelut. Mitkä dpo päivät sulla on meneillään?

Orchidealle kärsivällisyyttä, tiedän, tämä on rankkaa. Yhdessä jaksetaan ;)

AnniHelen@, mikä tilanne?

Kanelisokerilla myös hyviä oireita, pidän peukkuja sinullekin.

Hilla, kiva kun käyt moikkaa. Olen niin iloinen plussastasi. Toivon sinulle ihanaa odotusaikaa ja pienelle litroittain vauvaliimaa.

Täällä ei muutosta suuntaan eikä toiseen. Laskin viime kierron ovulaatiosta tätiin ja luteaalivaihe oli 14pvää. Eli sen mukaan täti tulisi viimeistään perjantaina. Siitä johtuen en testaakaan kuin vasta lauantaina. Kyllä tämä odotus ja epävarmuus raastaa hermoja, huh. No, täytyy jotenkin sinne sinnitellä. Toivotaan vaan ettei täti tule kylään ollenkaan. Oireita, välillä pientä juilimista alavatsassa, nippailee ja välillä menkkamaisia kipuja. Kestävät siis ihan sekunnin pari. Välillä taas ei mitään oireita. Mulla täti kyllä ilmoittaa itsestään ennen tuloa erittäin kovalla menkkakivuilla vähintään pari tuntia ennen saapumista. Joskus jopa vuorokausi ennen.

Mariia kp35/31-36 dpo 11. Outoa kun ovis oli niin myöhään ja nyt siis normaalia pidempi kierto.

Taidetaan olla viimeiset sissit täällä. Mariiankin toivottu la on mennyt huhtikuun puolelle. Mietin tässä pitäiskö itsekin sinne siirtyä, koska jos tässä nyt raskaana sattuisi olemaan, niin ovulaatiio on ollut niin myöhään, että la olisi huhtikuun puolella kaiketi..

Itse olin just kuntosalilla ja siellä joissain liikkeissä tuntui repäisykipuja alavatsalla. Samoin pissattaa vähän useammin. Ei auta kuin edelleenkin odottaa ja odottaa. Tsemppiä sulle myös orchidea loppu piinailuun!

Ida kp 37/32

Ei meitä montaa ole enää täällä ja onko niin, että kaikilla alkaa täti olla jo myöhässä?

Kiva Hilla kun käyt täällä meitä tervehtimässä. Edelleen oikein ihanaa raskausaikaa ja pikku-nyytin odotusta!

Annihelen@ mites sulla, toivottavasti ennakko-odotukset eivät ole pitäneet paikkaansa ja täti kurvannut sinne.

Entäs Kanelisokeri, M@m@-3x, Mariia83 ja orchidea? Mikä tilanne teillä? Olikohan vielä muita..

Täällä jatkuu aivan samaa rataa. Ei tätiä, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Pinna on ehkä vähän kireellä eli voisi enteillä tätiä saapuvaksi. Toisaalta en kyllä raskaanakaan ole koskaan ollut mikään sunshine..

Ida kp35/32

[color=Turquoise2]heippa¿ vielä tavataan, täällä¿

kanelisokeri: kurjaa, että täti eksyi sinne¿ onnea huhtikuisiin

ida: onpas sullakin jo kovin kp:t ylitetty ja siltikään ei vielä mitään¿jaksamista vaatii tilanne..

).( Ei tapahdu vieläkään mitään. Yksi uusi kumma tuntemus¿alavatsaa ¿polttelee¿ tai kirvelee.. vain hetkittäin. mitäköhän tuo tarkoittaa?

nyt on kp 36/? aika pitkään odoteltu jo.

-orchidea[/color]

Käyn täällä vielä tiirailemassa teidän loppujen tilanteita. Tosi jännää on edelleen.

Masikka-marjalle onnittelut plussasta!!

Mariia onnea haamusta. Ja kyllä se sieltä vahvistuu!!

Isot peukutukset teille kaikille, ketkä vielä testailee! db db db Vielä ei luovuteta, jos ei tätiä näy, ni :)

Tädin jyräämille halit ja onnea seuraavaan kiertoon.

Hilla- rv 5+6

Paljon onnea plussasta ja hyvää odotusta sinulle m@m@! Perässä yritetään tulla!

Annihelen@: voihan harmi. Paljon onnea ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Meille lopuille plussaonnea! Täällä ei tapahdu mitään..tietysti on vielä just 3 vapaa päivää menossa, niin ehtii oikein kunnolla tuskailla tätä asiaa.

Ida

Ovis kysymykseen, että mulla se oli jotain 2 viikkoa sitten. Väsymys on vahvin oire tällä hetkellä. Viime raskaudessa kun menkat oli viikon myöhässä ilmestyi muut oireet ja kauhea nälkä! Pakko vielä sunnuntaina testata viimesellä testillä :) sitten kai se on uskottava tosissaan ja varovasti siirryn tuonne odottajiin myöhemmin. Muillekkin toivotan tosi paljon ++ onnea!!

Hei,

olen uusi tulokas tällä alueella eli vauvakuumeen alla...ennestään 1 tyttö, ikää 3,5 v. Nyt sitten tärppäsi eli tänään tuli plussaa kokeesta jonka uskalsin tehdä ja on uskomaton fiilis!!! eli en meinaa uskoa ja on sellainen fiilis että testi pitää vielä uusia jotta uskoisi....

Laskettu aika lienee tuossa 25-30 Maaliskuun välille?

En tule raskaaksi ihan noin vain eli söin juuri clomette (tai sinne päin) kuurin ja nyt sitten tärppäsi neljännen kuukauden jälkeen! Ihanaa!!!!

Edellisestä raskaudesta on sentään jo yli 3 vuotta ja tuntuu että mitään ei muista edellisestä tai mistään muustakaan.

Oireita ei ole juuri ollenkaan - kipristelee paljon ja ajoittaisi väsymyskohtauksia mutta ei mitään muuta paitsi PALJON ILMAA VATSASSA...todella epämukavaa.

Tosin edellinen raskaus oli minulla todella helppo eli ei pahoinvointia tai mitään muutakaan...

onkohan liian aikaista puhua edes oireista ettei toisi huonoa onnea......

Masikka-Marjalle paljon onnea plussauksesta!

AnniHelenille, Orchidealle ja Mariia83:lle vielä oikein paljon peukkuja, että se plussa sieltä vielä tulisi! bd bd

(.) Täti saapui tänne tänään, aivan ajallaan. Kuulun nyt sitten virallisesti huhtikuisiin. Uusi kuu ja uudet kujeet; toivottavasti nyt olisi parempi onni myötä.

Kaikille lopuille maaliskuun mammoille oikein paljon plussaonnea!!!

Pikkupapu kp1/28 yk 6

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat