Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Istuttiin likkaporukalla viereisessä pöydässä, ja äijät siinä kovaan ääneen jutusteli. Kuulemma naisella pitää olla muotoja! Meitä uhkeita naisia he ihailivat, ja jos jonkinlaista tarjousta pukkas ;)

Oli kyllä hyvä kuulla totuus miesten suusta!

Sivut

Kommentit (103)

Kommenttinihan oli nimenomaan, että laatumiehet eivät julkisesti, kovaan ääneen, kommentoi naisten avuja tuohon malliin.

Mutta jälleen, tapamme määritellä junttimies on varmaan aika erilainen.

t. 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ootko tarkotuksella alipainoinen? Ite oon 172/60 ja enempää en vois laihduttaa, ettei kylkiluut paista ikävästi läpi. Tosin rinnatkin on A-kupit =( Onneks naama on suht nätti, nii miehiäkin riittäny.

Muuten ap:elle pitää sanoo, et yleensä puutteessa olevat miehet käyttäytyy just noin! Kun sitä p.illua on keinolla, kun keinolla saatava!

se on ihan sama mitä koittaa keksiä itsensä hyvän mielen pitämiseksi.

laihuus on seksikästä ja siitä ne äijät haaveilee.

niitä katsotaan ja niille ehdotellaan.

muodokas nainen on miehelle läski, siitä ei mihinkään pääse.

Vaikuttaa siltä, että luulet, että miehen löytäminen on kiinni pelkästään kiloista. Ei se ole. Sulla saattaa olla vielä toivoa (paitsi jos älysi on kirjoitustesi tasolla), vaikket miesten päiväuni olekkaan.

Itse olen kolmekymppistä sukupolvea ja liikkunut monenlaisissa miesporukoissa, myös sellaisissa missä puhutaan naisista ronskisti ja esineellistetään jyrkästi. En tajua miten tosissaan ap on aloituksessaan:

olen kuullut naisia kutsuttavan nartuiksi, vuoteiksi, avaimiksi jne. kohteliaassa, mutta alistavassa mielessä.

Edellistä taustaa vasten voin vain ihmetellä: tuntemattoman miesporukan mielipiteet naisten ulkonäöstä siis ovat mielestäsi oikeassa silloin kun se miellyttää itseäsi. Haluat siis miellyttää heitä, miksi?

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä känninen äijä on ulkonäöstäni, varsinkin kun suurella todennäköisyydellä kyseinen (ylipainoisella, tasaisen jäyhällä supisuomalaisella luonteella) karju on mielestäni vastenmielinen.

Jos lopuksi saan sanoa mieluummin laiha, urheilullinen ja hyvä sängyssä sekä vähemmän itsekeskeinen.

No hyvä, jos ystäväsi ei pukeudu provosoivasti. Yleensä silikonit ottaneet tuppaavat tekemään niin=tissit hyllylle :). Sitten toi onkin jo aika empiiristä. ;)

43

Vierailija:

Lainaus:

Mutta kyllä sä aika painava olet!

Ne on kato ne muodot.. Niinku jo aiemmin mainitsin, niin tulkaa ihmeessä piipahtamaan, ja katsastamaan..

-ap-

Sanoin vain että kukaan ei ole kaivannut läskiä mun ympärilleni. Olen hoikka mutta muodokas, katsos ne sanat mahtuu samaan lauseeseen ja samaan naiseen... Muodokas ei ole yhtä kuin läski, nk moni tuntuu luulevan. Kun siis mies sanoo, että naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni, niin miksi nainen tulkitsee sen niin että jenkkakahvaa ja allia? Kyllä mun tisseistä ja perseestä saa ihan tukevan otteen :))

8

Vierailija:

Lainaus:

Ja nämä kyseiset miehet oli oikeenkin asiallista väkeä, et ei mitään kuudenkympin ja kuoleman välillä olevia kännikaloja..

Ja oikein asiallisille miehille... Jos mies julkisella paikalla kovaan ääneen mesoaa laudoista, tisseistä ja perseestä, ei kyllä nouse mun laatumittarissa kovinkaan korkealle.

Olen pahoillani, ap(t), että kilonne ovat teille ongelma ja painavat huonoa itsetuntoanne, toivottavasti opitte rakastamaan itseänne sellaisena kuin olette.

Vierailija:

Lainaus:

Luuletko tosiaan, että miehet ei " äijäporukalla" puhu naisista ???

Huomaa, ettet ole ollut keskusteluissa mukana koskaan..

Tässä ei todella ole kyse läskeistä, vaan MUODOISTA! Mun kilot, joita on 75 pituuteen 168, eivät todellakaan vaivaa mua.. Päinvastoin ;)

Ja on todella ikävää jos sinulla on kompleksi lautatisseistä, mut tiätkö, aina on ne silikonit mahdollisuus laitattaa.. Tietenkin, jos ei ole rahaa, niinse on pienoinen este..

-ap-

Luepa viestini uudestaan ap. Olen ollut monissa miesten keskusteluissa mukana ja kuullut ronskejakin juttuja mutta en koskaan ole joutunut kuulemaan naisten tissejä/persettä arvostelevia juttuja.

Arvaapa miksi. Seuralaiseni ovat olleet ns. oikein asiallisia miehiä.

Mun ei tarvitse tehdä tälle palstalle isorintaisia halventavia aloituksia, koska olen tyytyväinen kroppaani ja, saamastani huomiosta päätellen, niin ovat monet miehetkin.

kerrohan ap, mikä tämän keskustelun pointti oikeastaan on? Mä olen nyt sivusta seurannut tätä kiistelyä, ymmärtänyt(kö?) että haluat kertoa että miehet haluaa muodokkaita naisia? Ei siis lihavia, vaan isotissisiä ja isopyllyisiä?

No edelleen mietityttää että mikä koko keskustelun tarkoitus on?

Vierailija:

Lainaus:

Tääl on nyt monella kadonnut tän ketjun alkuperänen pointti! Tämä ei ole " läskikeskustelu" , tässä puhutaan naisellisista muodoista!

-ap-

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat