Vierailija

akka rupesi huutelemaan väliin kun minä puhuin ja minä käskin ämmän painua hormonihoitoon vaihdevuosioireita parantelemaan.

No, kännissä sattuu, onneksi en vetänyt ämmää sentään turpaan, kuten joskus olen tehnyt

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Fiksua on toki katua, mutta oikeasti fiksu ei tee edes alunperin sitä virhettä.... "vetää turpaan" Jestas mitä ajattelua aikuiselta ihmiseltä.

toisin kuin tuollaiset tekopyhät virkapillut, jotka katsovat kalenterista että onko sopivaa levittää haaransa ja maksuksi kelpaa ukon visakortin rajaton käyttöoikeus

viikolla tehdään syntiä ja sunnuntaina ne saa anteeksi kun pyytää Jeesuksen nimessä ja veressä.

Tämähän on kivaa elämää, jatkan samalla tyylillä. Eikä mua oikeasti hävetä yhtään, vaan on tosi voittaja olo

sääliksi käy ap, harvoin törmää yhtä yksinkertaiseen ihmiseen.

Tosin uskon aloituksen olevan provo, ei _kukaan_ voi oikeasti olla noin tyhmä ja yksinkertainen.

Ei kaduta enää pätkääkään että tuli sanottua sille rusinalle eilen totuus. Turpaankin olisin voinut vetää jos mulla ei olis lasta jonka takia haluan pitää rikosrekisterini puhtaana.

jos juttujen taso on tuo =) Virheiden myöntäminen ei tee ihmisestä vielä fiksua, sen todisti myös tuo myöhäisempi viestisi. Suorastaan loistava todiste, itse et tainnut edes tajuta sitä?

t. 2

jos ei muka kukaan muu kun ap oo kännissä mokannu koskaan?!

Tosiaan humalassa voi sanoa aikalailla mitä vaan... moni korrekti tyyppikin saattaa muuttua aivan täysin eri ihmiseksi, alkaa vittuilla tuntemattomille jne. Musta toi ap:n juttu ei ollu kovinkaan paha ja todennäköisesti se vanha nainen ei ees muista tapahtunutta tai ainakaan oo siitä surullinen! Sillä jos on hyvä itsetunto niin ei tosiaan pitäisi pahastua tuntemattomien kännikommenteista!

Mulle on humaltuneet ihmiset sanoneet mm. että näytän siltä että oon Suomen ahkerin suihinottaja (sanoja n. 35 v. tuntematon mies) ja että juttuni ovat "tosi sairaita" ( olin puhunut ex-miehestäni joka tykkäsi harrastaa seksiä saunassa), hehee.

Ja itse oon sanonut miehelleni humalassa esim. hänen olevan todella huono suutelija ja henkensä haisevan biojätteille. En selvinpäin oo kyl tota mieltä:-D

onko se niin vaikeata tajuta, että aika moni osaa käyttäytyä myös ollessaan humalassa? Humalatila ei ole mikään selitys tai synninpäästö sille, että on moukka.

Ja ehkä tässä enemmän arvosteltiin ap:n turpiiveto kommenttia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat