Vierailija

Kyllä meidän pyykkiteline on just siinä, missä se meidän mielestä meitä palvelee parhaiten!!

Eukko on muutenkin ihan kajahtanut höyrypää, mut toi oli nyt taas vähään aikaan paras.. Hoh hoijaa.

Kommentit (20)

Vierailija:

Lainaus:

Ja on aivan älyttömän mukavat naapurit. Kysyin mieheltäni, että miten meillä on voinut olla niin hyvö tuuri, että kaikki naapurit ovat niin mukavia?

Mieheni vastasi, että niinhän mekin aina ollaan.... : )

Meilläkin kun on älyttömän mukavat naapurit :o)

Onneksi täällä meillä ei kukaan naapureista kuivaa pyykkejään toisten ikkunoiden alla ;o) jokainen kun kunniottaa toisten mielipiteitä saa myös esittää niitä omia toiveitaan ja mielipiteitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja on aivan älyttömän mukavat naapurit. Kysyin mieheltäni, että miten meillä on voinut olla niin hyvö tuuri, että kaikki naapurit ovat niin mukavia?

Mieheni vastasi, että niinhän mekin aina ollaan.... : )

ja nuo hallinnanjakosopimukset ovat ihan alyttömiä. Joka tapauksessa sen naapurin kanssa on paritalossa toimeen tultava. Hankala vaikkapa kattoa (tai mitä yhteistä nyt sattuu olemaankaan) on vain puoliksi kunnostaa, ja ihan samalla tavalla möykkäävä naapuri häiritsee, oli yhtiömuoto millainen vain. Ostajalle kiinteistömuoto ja hallinnonjakosopimus aiheuttaa suoraan korkeamman varainsiirtoveron (jollei ole tajuttu ostaa perustettavan yhtiön lukuun), mikä laskee asunnon arvoa myyntitilanteessa.

Lainaus:

juu, niin meidänkin naapuria häiritsi meidän pyykit ja vaati 5 m korkea raja-aidan.

No aita rakennettiin ja naapurisopu säilyi:)

Melkoinen raja-aita :). Toivottavasti asutte aurinkoisella puolella...

mahdollisimman kaukana eli rajalla, hyvällä lykyllä suoraan paraatimaisemana. Ei minusta kauhean kohteliasta, enkä tiedä haluaisinko minä liputtaa nimettömiäni naapureille.

Mikset voi siirtää?

mutta meillä olikin hallinnanjakosopimus, kumpikin vastasi omasta puolesta ja hallitsi omaa aluettaan kuin omakotitalossa. Ei tarvinnut remonteistakaan riidellä, kun " yhteistä" oli käytännössä vain piippu ja sillekään ei mitään tarvinnut tehdä, nuohooja tarkasti kunnon kerran vuodessa.

Lainaus:

Asioista on helpompi sopia yhdessä. Kuuluu hyvään käytökseen ottaa toiset ihmiset huomioon, oli asumismuoto mikä tahansa.

Olen asunut paritalossa 12 vuotta, edellinen naapurini kuoli 3 v sitten 89-vuotiaana. Hän oli maailman paras naapuri. Tervehti aina iloisesti pihalla, ei koskaan kajonnut asioihini, mutta auttoi tarvittaessa jos pyysin ja sai myös minulta halutessaan apua.

Uudet naapurit ovat myös huomaavaisia ja ystävällisiä. Yllättävän vähän metelöivät vaikka perheessä on vanhemmat, pojat 7- ja 10-v ja 3 koiraa. Tekevät remonttia, mutta vain päiväsaikaan.

Eläkää ihmiset sovussa.

Ei mua ainakaan kiinnostaisi katsella toisten kalsareita kuivumassa... Itse kun aikoinaan pyykkitelineen hankimme niin sijoitimme sen niin ettei näy kenenkään olkkarin ikkunaan... Ja kaksi naapuria jopa kiitti huomaavaisuudesta.. Kun yksi laittaa hyvän kiertämään, muut jatkaa.. Eipä ole meidänkään rajalle mitään jätteitä ilmaantunut.

Me asumme paritalossa ja naapurin rouva on nyt suuttunut jostain kun kääntää pään pois kun näkee minut. Itse en kyllä ymmärrä tehneeni mitään väärää... Lapset metelöivät kyllä, mutta sitä he ovat tehneet koko paritalossa asumisen ajan.

No, olen päättänyt, että minuun ei hänen vaihdevuosista johtuvat psyykkeen ailahtelut vaikuta. Me elämme omaa elämämää, ja olemme naapurin kanssa tekemisissä vain ihan pakollisen verran :)

Lainaus:

Kyllä meidän pyykkiteline on just siinä, missä se meidän mielestä meitä palvelee parhaiten!!

Eukko on muutenkin ihan kajahtanut höyrypää, mut toi oli nyt taas vähään aikaan paras.. Hoh hoijaa.

Pyykkien julkinen ulkonakuivaus on esim USA:saa out of question juttu...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat