Vierailija

Vastailen hetken.

Kommentit (18)

Kysyy AITO marimekkolaisten lasten äiti?

(Eli ostan ITSE ja halusta marimekkoa lapsille ja itselleni-

ovat kestäviä ja pestäviä ja laadukkaita-

voivat tulla käytössä hm ym. vaatteita edullisemmaksi-

kuten muuten myös mm. legovaatteet-...)

Minua suorastaan ärsyttää ajatella, että marimekko olisi jokin varakkuuden merkki. Toivoisin, että marivaatteisiin suhtauduttaisiin neutraalisti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Osittain taisinkin jo vastata sinulle. Vaatteilla ei siis ole mitään statusarvoa.

Minäkin pidän H & M:n lastenvaatteista. Mitoitukset ovat niissä yleensä sopivat ja kankaan laatu yhtä hyvä kuin marimekolla. Kuosit ovat myös kivoja kun taas minäkään en pidä kaikista marimekon kuoseista. Marimekolla on ihan kivoja värejä myös. Kokonaan marimekkoon pukemista en harrasta. Enintään T-paita ja sukat samaa kuosia tai pelkkä mekko (ei huivia ja sukkia mekon kanssa!!!)

Ap

jos kuittailisi, niin keskustelisin siitä lasten kanssa. Sukulaiset ostavat marimekkoa, mutta minulle on ihan sama onko H & M:ää tai jotain muuta, kunhan ovat sopivan kokoisia ja värikkäitä vaatteita. Kuuntelen kyllä lapsia ja jos he eivät halua pukea raitaa, niin maripaitojen pukeminen saa loppua siihen.

" MINÄ olen AITO marimekkolainen koska ostan lapsilleni ITSE marimekkovaatteita" :D

Vierailija:

Lainaus:

Kysyy AITO marimekkolaisten lasten äiti?

(Eli ostan ITSE ja halusta marimekkoa lapsille ja itselleni-

ovat kestäviä ja pestäviä ja laadukkaita-

voivat tulla käytössä hm ym. vaatteita edullisemmaksi-

kuten muuten myös mm. legovaatteet-...)

7. Kirjoitin, että minulle on samantekevää, että paljonko vaatteet maksavat. Itse en niitä maksa tai valitse, eikä minulla ole niille muuta kuin käyttö- tai kauneusarvoa. Vaate kuin vaate, mutta välillä tuntuu, että marimekkoa on jo liikaakin ja yritän estellä sukulaisia ostamasta lisää.

8. Meillä on mekkoa, paitaa, sukkia, takkia, ruokalappua. Ei väliä että mitä kuosia ovat.

Ap

Tasaraidat myyn samantien pois, ainoat joista olen tykännyt on autopaita ja tytöllä yksi tunika/mekko.

Marimekko ei muuten ole ollenkaan mun makuun...

En taida olla sen enempää aito kuin epäaitokaan. En pistä lasteni päälle vaatteita, joita inhoaisin tai joita lapseni inhoaisivat. On kivoja ja ok vaatteita.

Kuinkahan moni marimekon käyttäjistä fanittaa ko vaatteita kybällä? Ehkä he joilla on kaikki vaatteet marimekkoa?

Ap

Ovatko marimekon vaatteet sinulle joku statussymboli vai pidätkö niistä oikeasti? Minun mielestäni suurin osa kuoseista on rumia, jotkut kuosit ja väriyhdistelmät ihan kivoja. Meidän lapsilla on marimekkoa jonkin verran. Tosin ei itse ostettua. En tykkää, hennesissä hienommat vaatteet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat