Vierailija

tai hyvällä ulkonäollään! eräskin akka tais jossain ketjussa kirjoittaa että on 163/56 tai 58.. mun mielestä ei todellakaan mitkään missin mitat! niin kehtaa tulla tänne kehumaan että on hoikka ja c-kupit ja miehet tykkää!!! mun mielestä tosi naurettavaa! ketä kiinostaa..

niin että nämä naiset nyt katsomaan itseään tosi kriittisesti peiliin. ota vaikka marilyn monroen kuva viereen ja vertaa! kyllä siinä kuvitelmat katoaa! :)))

JA ITSE EN OLE MIKÄÄN LÄSKI kade joka on tullut tänne parkuun..

Kommentit (5)

tää on ihan tosi että täällä av-mammat repostelee muodoillaan. mikään ei ole kammottavampaa kun joku 163/56 läski tulee inisee et on ollu miehii! sääliksi käy.

jotka kehuu omaa C-D kuppiaan. mutta 80% tapauksista tissit on ihan löllöt vailla minkäänlaista kiinteyttä.. katotaa niin pian tulee tyypit huutelee että " eiku mulla ainaki on niin ja niin kiinteät.. just eilenki yx ukko niiin kehu" (nauran!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitähän se on. Toinen huomattu ilmiö on se, et ihan normaalimitoissa olevia haukutaan lihaviksi ym. Siis tavikset haukkuu toisiaan. Omaa kruunua kiillotetaan niin että rätti kuluu puhki. Voi voi.

ei se nyt lihava ole mutta 163 on aika lyhyt nainen ja paino ihan normaali (jos on lihasta!)..niin mitä tämmöstä asiaa nyt tänne tuomaan esille kun tärkeämpiäkin asioita maailmas on!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat