Seuraa 

Kun aina kuulee kaikkia ennustuksia siitä kumpi on tulossa, niin mistä niitä päättelette? Pinotaan tähän. :D

Kommentit (10)

kaikki hassunhauskat perustelut meni kohdallani ihan päinvastoin - minä itse luotan hedelmöittyshetken ja ovulaation perusteella tehtävään arvioon. Eli tyttö tuli kun sekstailun ja oletetun ovulaation väli oli lähes viikko ja poika tuli kun sekstailtiin ovulaatiopäivänä. Tyttösiittiöt elää pidempään kuin pojat, joten meillä oli heti selvää kumpi tulee. Ja tuli ihan niin kuin pitikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. ekan ultran jälkeen tuli tunne että on tyttö/poika. Ja toinen mikä piti kutinsa oli se kumman lapsen nimiä enemmän tai luontevammin mietti tulevalle lapselle. Mutta toki onhan tässäkin 50/50 mahdollisuudet ja omat toiveet tietty vaikuttaa noihin fiiliksiin, meillä nyt sattui vaan osumaan kohdalleen. Mitkään mahan muodot ym. ei kyllä pitäneet paikkaansa.

minulla tytöstä oli lievää pahoinvointia 3kk,rinnat kasvoi nopeasti,lantio ja takamuskin levisi ja masu oli iso,makeaa teki mieli ja karkki ja jäätelö oli intohimo....masu viiva näkyi heti ja oli tumma napaan asti,tiesin odottavani tyttöä ja tyttö syntyi.

nyt finnejä,pahoinvointia aamusta-iltaan ja kesti yli 4kk,suolaista tekee mieli varsinkin suolakurkkuja,masu pallomainen ja pieni,hiukset huonontunu ja rasvottuu helpommin,kahvi öklöttää ja hajut paljon voimakkaammin käy nenään,masu viiva haalea ja ruvennut raskauden myötä vasta tulemaan enemmän esiin haaleasti kuitenkin... tiedän odottavani poikaa...

tiedä sit onko noihin merkkeihin niin uskomista,mutta moni sanonu et tietää kumpi meille tulee ja arvaukset menny oikein...

itse ollu myös molemmista tunne kumpaa odottaa ja paikkaansa pitäny,ellei tyttö synny sitten joulukuussa=)

Yksilöllisiähän nuo jutut on. esim mulla on tullut kahdella " selvällä" poikamahalla kaksi tyttöä.

Hauskojahan noi on, mutta tosiaan eipä niitä voi yleistää.

edessä eikä näy taakse, niin toiset sanovat sen olevan poikamahan. Samoin ruskea juova navan seudulla pystyssä ennustaa joidenkin mielestä poikaa, sekä voimistunut äidin karvojen kasvu mm.säärissä. hauskoja uskomuksiahan ne ovat, mutta tuskin aina pitävät paikaansa, uskoo ken tahtoo...

vauva2006

Eli itsellä oli poikaa odottaessa järkyttävän paljon finnejä otsassa ja selässä ja hiukset rasvoittuivat päivässä niin kuin olisin vedellyt niihin voita. Rinnat kasvoivat heti hirmuisesti, eikä pahoinvointia juuri ollut.

Mieli teke terveellisiä sapuskoja kuten tomaatteja, appelsiineja ja perunamuusia.

Tyttöä odottaessa ei ollut finnejä, ja hiukset olivat aivan loistavassa kunnossa ja kasvoivatkin hirmuisesti. Rintojen kasvua huomasin vasta lähellä puoltaväliä ja pahoinvointia oli ihan riittävästi. Mieli teki oikeastaan vain makeaa, ja tyttö taisi masussa kasvaakin lähinnä karkilla ja suklaalla ; )

Molemmista oli myös heti tunne, että eka on poika ja näin oli ja toka tyttö ja näin oli.

Nyt odotan kolmatta ja oireet eivät menekään noin kuin aiemmin. Nyt on " sopiva yhdistemä" aiemmista oireista. Eli ei finnejä, hiukset eivät kasva kovaa vauhtia. Rinnat kasvoivat heti ja pahoinvointia on eniten tähän astisista raskauksistani. Mieli tekee eniten hedelmiä ja suolaista sekä välillä keksejä ja lakritsia. Alkuun oli tunne, että odotan nyt poikaa, mutta enää en ole niinkään varma. Ja nyt siis menossa rv 11.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat