Vierailija

Miksi?

Miksi ette?

Ennen tämä oli kai hyvin yleistä, mutta itse en tiedä tuttavahääpareista kuin ihan muutaman hääparin, jotka ovat viettäneet hääpäivää edeltävän yön eri paikoissa. Eli ovat nähneet hääpäivänä ensimmäistä kertaa toisensa vasta kirkossa.

Meillä oli näin ja toi ihanan lisäjännityksen hääpäivään! Eikä sulhanen ollut myöskään nähnyt pukua aiemmin.

Kommentit (10)

Miehellä oli korkea kuume ja vatsaflunssa, hän poti tautiaan bestmanille varatussa hotellihuoneessa. Minä olin kotona lasteni ja siskojeni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nukuttiin vasta kun pappi oli aamenen sanonut eli häiden jälk yö! ja arvatkaa oliko iHANAA? koittakaapa muutkin pitää " housut jalassa" sinne asti!

Mies meni lapsemme kanssa mummolaan yöksi ja minä jäin kaason kanssa meille. Oli paljon helpompaa valmistautua rauhassa, kun lapsi ei pyörinyt jaloissa. Nähtiin tunti ennen kirkkoa, kun käytiin koko perhe kuvauksessa.

Minä olin kotona ja kaasoni tuli meille. Joimme punaviiniä ja saunoimme. Mieheni oli bestmaninsa luona.

Näimme ensi kertaa vasta kirkossa, myöskään minun mieheni ei ollut nähnyt edes pukuani ennen H-hetkeä.

Minusta tämä oli ihanaa ja romanttista ja koska olen taikauskoinen, halusin toimia näin. Vanhan kansan mukaan tuo huonoa onnea avioliittoon, jos mies näkee morsiammen ennen kirkkoa.

Meillä oli kuvauskin ennen vihkimistä ja kumpikin pukeutui kotona. Tämä oli kaikista järkevin ja paras ratkaisu- emme halunneet olla erillään ja toisiltamme saimme sitä " tukea" ennen vihkimistä kun muilta ihmisiltä ei sitä herunut.

Mentiin ulkomailla naimisiin, joten ei ollut paikkaa jossa toinen meistä olisi voinut viettää yönsä. Oli vain meidän vuokraamamme asunto (oltiin siellä 8 kk yhteensä).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat