Vierailija

Tosi paljon näkee näin kesäisin naisia, joilla tissit tursuaa liiveistä ja muutenkin näyttää siltä, että on liian pieniin tai " löysiin" tavara tukittu.

Miksette te naiset oikeesti osta sopivia liivejä?

Mä tein vuosia sen virheen, että liian pieniin kuppeihin tungin rintani kunnes päätin käväistä kunnon liivikaupassa mittauttamassa...Kaksi kokoa isommat liivit ja tukevammat sain ja nyt on ihan eri ryhti ja paidatkin istuvat paremmin päälle kun rinnat ei roiku " vyötäröllä" tai tursua siitä keskeltä pihalle...

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

Yleensä naisten liiveissä on liian iso ympärys ja liian pienet kupit.

Niitä sellaisia, missä selkäpuolelle tulee toiset tissit kainaloon sen ympärysnauhan ylä ja alapuolille. EI hyvä sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toinen tissi tursuaa aina pois liivistä kun on erikokoiset, ei ole vielä kukaa myyjä enkä itse keksinyt ratkaisua (muuta kuin sporttiliivit)

Vierailija:

Lainaus:

toinen tissi tursuaa aina pois liivistä kun on erikokoiset, ei ole vielä kukaa myyjä enkä itse keksinyt ratkaisua (muuta kuin sporttiliivit)

Ostat sen ismman mukaan ja sujautat pienemmän kuppiin täytettä. Vaikka sellaisen silikonisen silmän muotoisen suikaleen.

Yleensä naisten liiveissä on liian iso ympärys ja liian pienet kupit.

Sinänsä C75 ja D70 ei suuremmin eroa toisistaan, 70:ssä ympärys on hiukan pienempi (se 5 cm on tietysti samoista hakasista mitattu ero, yleensä hakasia on useammat ja siten säätövaraa muutama sentti joka tapauksessa) Kuppi noissa on suunnilleen saman kokoinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat