Vierailija

Ollaan vastikään erottu, tai virallisesti vielä naimisissa ja asiat aikalailla levällään ja meillä on kaksi pientä lasta. Kaikki tämä erorumba minun aloitteestani, ja miehellä putosi pohja elämältä pois, kun on ollut todella perhekeskeinen.

Nyt tilanne on kuitenkin se, että mies ei haluakaan tavata lapsiaan. On toki ymmärrettävää, että haluaa kostaa minulle sen, että olen pilannut hänen elämänsä, mutta pakkoko sitä on lapsilleenkin kostaa? Olin itse ajatellut, että mies tapaisi lapsiaan viikottain ja lisäksi pitkiä viikonloppuja joka toinen viikko, mutta mies on nyt sitä mieltä, että on ikävää, että lapset ylipäänsä ovat olemassa, ja että hän haluaa tavata lapset perinteisesti joka toinen viikonloppu (la-su), mihinkään muuhun hän ei suostu.

Onkohan tämä joku shokkireaktio ja muuttuukohan mieli ajan myötä? Mies on ollut hyvin paljon lasten kanssa tähän asti, mutta sanoo nyt, että jos hänellä ei ole vaimoa eikä siis perhettä, ei lapsillakaan ole mitään merkitystä. Tätä eroasiaa on nyt vatvottu jo kohta vuosi, joten ihan tuore tapaus ei enää ole, vaikka erilleen olemmekin muuttaneet vasta pari kuukautta sitten.

Kommentit (5)

Enemmän vain ärsyyntyy jos pakotat ym. Anna nyt tapaamisten olla, ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa tavata. Jos ei halua tavata niin sitten se on niin.

Sitä olen miehellekin sanonut, että lapsethan tässä kärsii, mutta miehen mielestä lasten kuuluukin ymmärtää, että kaikki ei ole hyvin. Ja tavallaan mies on sitä mieltä, että lapset ei vielä mitään ymmärrä (5- ja 2-vuotiaat, jotka todellakin ymmärtää, isompi ainakin)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kerroit miehen olevan perhekeskeinen ja hän ei kestä tuota tilannetta henkisesti joten anna lapset hänelle ja mene itse muualle senkin ääliö.

mikään täydellinen koti-isä ole ollut. Perhekeskeisyydellä tarkoitin sitä, että ei huitele kapakoissa, vaan on ns kunnollinen mies, liiankin paljon kotona, vaikka kotonaoloajan ja lastenhoitoajan pyöriikin toisella silmällä netissä tai telkkarissa. Eli on lasten nähden läsnä, vaikkei kuule eikä näe, mitä lapset tekevät.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat