Vierailija

On kauhean asiantunteva ja tietää todella paljon asioista mutta ei siedä, jos joku esittää kilpailevia mielipiteitä. Muuttuu silloin alentuvaksi ja saattaa laukoa todella törkeitä ja loukkaavia asioita. Kiistelimme kerran aika pienestä jutusta ja lehahti kiukusta punaiseksi, kun pystyin osoittamaan olevani oikeassa.

On oikeasti leppoinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva kaveri, mutta minun kanssani nykyään koko ajan kireä ilmapiiri. Kokee minut uhkana?

Kommentit (7)

Olen räjähtänytkin, ei herättänyt tätä tyyppiä. Käyttäytyy kuin ihminen, jolta valta luisumassa pois (tulin työpaikalle hänen jälkeensä ja olin alkuun opissaan). Olen yrittänyt vältellä mahdollisimman paljon.

Näin on kyllä käynyt mulle aikaisemminkin, eli ns. tutorini ovat ottaneet vihamielisen asenteen minua kohtaan. Ehkä en osaa tarpeeksi peitellä itsevarmuuttani ja osaamistani?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei muiden tehtävä ole siellä itsevarmuuttasi pönkittää. Teillä on yhteistä ainostaan saman firman nimi palkkakuitissa, ei muuta. Olette erilaisia, olette tulleet sinne eri syystä ja eri lähtökohdista. Ei sinun tarvitse tulla hänen kanssaan toimeen. Riittää, että olet hänelle normaalin ystävällinen, tervehdit aamulla, et panettele selän takana yms. Tavallinen hyvä käytös riittää täysin työpaikalla. Ei kaikkien tarvitse siellä jokaisesta tykätä.

Itse valitut vapaa-ajan ihmissuhteet ovat aivan eri juttu. Nykyään nämä kaksi vain helposti sotketaan keskenään ja sitten ihmetellään, kun ollaan onnettomia.

Lainaus:

. Muuttuu silloin alentuvaksi ja saattaa laukoa todella törkeitä ja loukkaavia asioita.

Tuollaiset "ankeuttajat" on työpaikan hirviöitä.... Jotkut tokenee kun räjähtää kerran, toisia se vaan lietsoo pahempaan terrorisointiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat