Vierailija

t-paitoja?

hameita?

housuja?

shortseja?

Muuta???

Kommentit (11)

4 farkut

2 muut housut

3 shortsit

2 hametta

2 tunikaa

2 hihatonta

4 t-paitaa

4 pitkähihaista

2 neuletakkia

uikkarit

imetysliivejä 3

ja rv 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaikki housut mulla mahtu omat (lantiomallisia kuitenkin) ja hameista joustavimmat ja lantiomalliset. siihen pariksi pidempiä trikoopaitoja/toppeja/normaali paita+masutuubi.

ostin huutonetistä tanyasum-merkkisiä masutuubeja (maksoin noin kympin kappale ja ne on kotimaisia)useamman värisiä, niin ei tartte stressata pyykkäyksen kanssa. vauvan synnyttyä oon käyttäny niitä masutuubeja toppeina ja kun laittaa siihen vielä boleron päälle sulla on hyvä imetysvaate :)

käytännöllistä, toimivaa eikä todellakaan hintavaa!

Nyt kesällä pärjään äitiyscapreilla ja äitiysfarkkupuolihameella. tavalliset päidat ihan hyviä edelleen.

Edellisestä raskaudesta olen säästänyt farkut, joissa myös yläosa farkkua, eivät ole mukavat enää loppuraskaudesta. Ostin alesta mamalicious-merkkiset farkut töihin, joissa yläosa resoria, matala vyötärö.

Äitiyspaitoja minulla on kaksi, lyhythihainen paitapusero ja pitkähihainen tunika. Lisäksi käytän paria kietaisuhametta. Parin viikon päästä siirrän varmaankin lyhyemmät ja kapeammat paidat syrjään ja käytän pidempiä malleja.

Näillä pärjää hyvin, vaikka olenkin myynyt kaikki eteenpäin, jotka eivät sittenkään tuntuneet omilta (esim. benettonin kapealahkeiset suorat housut).

Farkut, kahdet puolipellavahousut, caprit

kolme hametta, yksi kallis " edustushame" , kaksi rentoa halpista

trikoomekko (7 euroa...)

samettihousut, joita en pidä nyt (esikoista odottaessa talvella olivat ok)

villakangashame, kuten edellä

T-paita, pitkähihainen trikoopaita, toppi

kaksi paitapuseroa (H&M), jotka jäivät pieniksi jo rv 30 :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat