Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

top 3 arjen perusruokaa. Nopeaa, helppoa ja hyvää. Vinkkejä ja vaihtelua kaipaisin kauppalistaan...

Kommentit (9)

- Jauhelihakastike ja perunat (kastike jauhoilla suurustettu kera sipulin)

- Jauhelihakastike ja pasta (kastike tomaattipohjainen)

- Broilerkastike suikaleista

- Jauheliha/nakkikeitto (nopea versio tehdään perunasipulisekoituksesta ja suikalejuureksista - parempi tuoreista juureksista)

- Broilerrisotto

- Broilerinkoivet uunissa + riisi + valmis currykastike

- Makaronilaatikko

Valmisruoista Rapeat kalapalat (findus) + perunat, lihaperunasoselaatikko, pinaattiletut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

broileririsotto

Ettei maistu ihan.. tai siis että maistuu joltakin?

Meillä sipuli kuullotetaan oliiviöljyssä ja riisit (mieluiten kunnon risottoriisi) sitten kypsennetään vahvahkon kanaliemen kera siinä pannulla - siis kuten risotto tehdään. Mausteeksi vähän kurkumaa ja currya ja ehkä ripaus paprikaa. Auttaa kun käyttää marinoitua broileria (joko valmis tai itse tehty marinadi: öljyä, hunajaa, (kevät)sipulia, valkosipulia ja esim. basilikaa). Lisään usein valmiiseen risottoon vielä maissia tai herne-maissi-paprikaa

Vierailija:

Lainaus:

Meillä sipuli kuullotetaan oliiviöljyssä ja riisit (mieluiten kunnon risottoriisi) sitten kypsennetään vahvahkon kanaliemen kera siinä pannulla - siis kuten risotto tehdään. Mausteeksi vähän kurkumaa ja currya ja ehkä ripaus paprikaa. Auttaa kun käyttää marinoitua broileria (joko valmis tai itse tehty marinadi: öljyä, hunajaa, (kevät)sipulia, valkosipulia ja esim. basilikaa). Lisään usein valmiiseen risottoon vielä maissia tai herne-maissi-paprikaa

Toihan näyttää hyvääle. Yleensä oon saanut niin mauttomia risottoja, etten ole hirveästi innostunut niitä itse tekemään, mutta tuo riisin kuullotus ja kanaliemitsydeemi varmaan toimii.

t: 7(?)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat