Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä oli miehen kanssa asumusero jonka aikana silti oli tarkoitus pitää suhdetta yllä. Mies petti minua, kaikkiaan 4 eri naisen kanssa.

Mietinkin nyt olenko tyhmä jos annan anteeksi.... Asumuserossa ollaan siis vieläkin, mutta vain siksi että miehellä meni työnarkomania liian pitkälle, siitä on jo päässyt pois eli ei enää tee pitkiä päiviä....

Rakastan miestäni ja luulen että tämä asumusero, joka otti hänellä todella koville, ajoi hänet epätoivoisiin tekoihin... Ja olen antanut anteeksi mutta mietin silti olenko typerä ja naiivi....

Kommentit (5)

Vierailija:

Lainaus:

Anteeksi antaminen tarkoittaa, että sitten kun asia on käsitelty SIIHEN EI ENÄÄ KOSKAAN PALATA. Jos annat itsesi kertaakaan repiä sen essin pikkuriidan aikana tai jonain unettomana yönä, pilaat kaiken, ettekä enää saa sitä samaa läheisyyttä.

En minä ole se joka on pilannut kaiken, jos joskus unettomana yönä muistan pettämisen ja itken. Mieheni siinä on se joka on pilannut kaiken, ei minun tarvitsis muuten nieleskellä kyyneleitäni öisin ja päivisin. Ja mies huomaa kyllä milloin minä muistan sen, ja on itse sanonut kun minä pyydän anteeksi että olen vähän alamaissa, että ei se ole minun vika vaan hänen,

ja nyt olen sen itsekin sisäistänyt, ettei ole minun vikani jos en pystynyt unohtamaan vaikka anteeksi annoinkin. Missään pikkuriidassa, tai isommassakaan joka ei liity pettämiseen millään tapaa, ei tulisi mieleenkikään kaivaa sitäesiin, ei se ole mikään pikkujuttu mistä riidellään " siinä sivussa" . Mutta silloin kun itkettää niin minkäs minä sille voin, paitsi ilmeisesti pilaan luottamuksen ja läheisyyden kun en pysty iloitsemaan joka hetki siitä että minua on petetty. Perkele.

että asutte rillänne, mutta muuten suhteenne on kuten ennenkin?

Sitten voit ajatella, että jos hän olisi pettänyt sinua vaikka viime kesänä noiden naisten kanssa, miten olisit reagoinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Rakastan miestäni ja luulen että tämä asumusero, joka otti hänellä todella koville, ajoi hänet epätoivoisiin tekoihin...

Eli mies oli niin murtunut asumiserostanne, että ajautui hakemaan lohdutusta neljästä vieraasta sängystä, vaikkei millään olisi halunnut, mutta epätoivoissaan ei pystynyt kontrolloimaan tekemisiään? Just.

Ei se sen kummempaa ole.

Anteeksi antaminen ei tarkoita sitä,e ttä mitään pahaa ei enää koskaa tulisi eteen. ILman vaivannäköä se ei takaa, ettei tilanne toistuisi. jos kuitenkin haluaa, sen riskin voi ottaa (sama riskihän se oikeastaan on joka suhteessa, aina voisattua mitä vaan). Vaivannäöllä luottamuksenkin saa takaisin. Anteeksi antaminen tarkoittaa, että sitten kun asia on käsitelty SIIHEN EI ENÄÄ KOSKAAN PALATA. Jos annat itsesi kertaakaan repiä sen essin pikkuriidan aikana tai jonain unettomana yönä, pilaat kaiken, ettekä enää saa sitä samaa läheisyyttä.

Olen antanut anteeksi. Siitä on nyt vuosia, uutta vastaavaa tilannetta ei ole eteen tullut. Meillä menee hyvin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat