Vierailija

Ovatko perheesi valokuvat missä jamassa? Viimeiseltä kolmelta vuodelta koneelle tallennettuina mutta ei tulostettuina? Isossa läjässä jossakin laatikossa, odottamassa albumeihin laittajaa...? Vai ajantasaisesti, siistein merkinnöin varustettuina albumeihin arkistoituina?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen valokuva friikki ja rakastan kuvaamista ja valokuvia, siksi ovat siististi.

meillä on tällä hetkellä 28 albumia kaapissa jotka ovat täynnä kuvia, ja sitten on 5 albumia minun nuoruus jne kuvia..

Digikameran hankin puolitoista vuotta sitten ja se on vähän pidentänyt viivettä, kun kuvia ei tule heti teetettyä (en tulosta itse).

Nykyään ei juuri perheessämme kuvata kuin lasta. " Aiemman elämän" kuvia (lähinnä lomakuvia) ei ole laitettu kansioihin vaan ne lojuvat koteloissaan, valitettavasti usein päiväämättöminä. Lapsen kuvat yritän päivätä mahdollisimman tarkkaan.

Onhan niitä nyt miljoona kertaa mukavampaa katsella ja selailla albumeista (etenkin jos mukana on aina muutama sana siitä, missä ja milloin tai minkälaisessa tilanteessa kuav on otettu).

Ja voitte vaan kuvitella onko teknologia, jolla kuvia katsellaan enää samaa 50-vuoden päästä. Siinä sitten lapsenlapset ihmettelevät, ottivatko ne isovanhemmat kuvia ollenkaan, kun kuvat ovat bittiromuna jossakin kaatopaikalla / vanhassa koneenrakkineessa, josta kukaan ei osaa niitä ottaa ulos.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat