Vierailija

Kommentit (6)

Tämä johtuu nyt vain siitä, että olen raskaana, ihan alussa ja se rokottaa osansa:( Harmittaa, koska en ole jaksanut käydä lasten kanssa ulkonakaan viikkoon, on niin paha olo:((( On niin p*sk*-äiti-fiilis...

Esikoinen varsinkin herää ei!ei!ei!-vaihteella ja minä vasta yritän saada silmiä auki - apua. Mies onneksi ottaa aikaisin heräävän vauvan kanssaan aamupuurolle, ettei tarvitse ennen kuutta nousta (esikoinen herää seitsemältä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aamut on pahimpia ja erityisesti jos on joutunut heräämään monta kertaa tai olen mennyt liian myöhään nukkumaan. Mutta ei huvittais herätä lainkaan... Sitten aamukahvin jälkeen tuntuu jo aina paremmalta!

Mutta et siis ole yksin!!

Heti aamusta tappelua, häsäystä, kiukuttelua. Vasta päiväunien jälkeen alkoi seesteismepi vaihe päivästä. Jostain syystä ei ole ikävä kotiin.

Mutta voin luvata, etteivät aamut ainakaan parane kun töihin paluu on edessä. Suurin ero on siinä, että työaamuina on tiukka aikataulu oli mieliala mikä hyvänsä.

Esikoinen nukkuu kohtalaisen hyvin ja pitkälle aamuun, mutta ähisevän ja tuhisevan vauvan kanssa menee aamuyö.. ja kun vaavi nukahtaa vihdoin rauhalliseen uneen, esikoinen pomppasee ylös ja on ihan täydessä vauhdissa heti... Välillä itsellä aivan epätoivoinen olo, kun ei käynnisty millään.. ja kun sais itsensä ajoissa nukkumaan, mutta kun ei ei ja ei...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat