Seuraa 

Nyt tuli ongelma; vuoto alkoi tänään ja suunnitteilla lääkkeellinen pas. ollaan hoidossa Oulun väestöliitossa joka on nyt kesälomalla. klinikka aukee ens maanantaina, mutta muistaakseni siellä puhuivat jotain labraremontista joka loppuis 6.pv elokuuta. jos siis sulatuksia /siirtoja voidaan tehdä vasta 7.pv, on mulla silloin jo kp 16, onkohan liian myöhäistä tehdä siirto silloin? Yleensä kai siirto kp 14 (mulla ainakin muistaakseni ollu). Mun pitäs huomenna päättää alanko lääkityksen passia varten, joten ihanaa jos joku osais vastata jotain!

Kommentit (3)

Mulla takana monta pakastesiirtoa ja kaikki tehty kp 17-19. Ootko ollu tyytyväinen väestöliittoon? Me ollaan tällä hetkellä oys:ssa hoidoissa, 6 alkiota on vielä pakkasessa mutta jos ei niillä onnistu niin jatketaan näillä näkymin väestöliiton puolella.

Voinen siis aloitella lääkkeet huomenna. Ronjakasperi kysyit ollaanko tyytyväisiä väestöliittoon; kyllä ja ei. Henkilökunta on erittäin mukavaa, se on klinikan hyvä puoli ja tärkeä asia. Toinen hyvä puoli on se että hoitoja ei siellä tarvitse jonottaa, ja aika usein ollaan voitu sopia hoitoaikoja meidän toiveiden mukaan, mikä meille hyvin tärkeää koska käyn töissä toisella paikkakunnalla. eli olen usein saanut esim klo kahdeksan ajan aamulla kun olen pyytänyt. huonona puolena pidän sitä, että välillä tuntuu kuin meidän asiaoihin ei perehdyttäisi kovinkaan syvällisesti ja sattuu omituisia lipsahduksia. esim kahdesti on meidän alkiot unohdettu sulattaa ennen siirtoa ja kun olemme soittaneet ennen siirtoa kysyäksemme miten sulatus mennyt ovat ruvenneet niitä kovalla kiireellä sulattamaa. hämmästyttävää oli myös että kun meillä oli tuulimunaraskaus alkuvuodesta ja kävin varhaisraskauden ultrassa vl:ssa, unohti lääkäri tehdä siitä kokonaan sanelun/potilaskorttimerkinnät. kun sitten soittelin uutta hoitoaikaa ihmetteli toinen lääkäri puhelimessa, että missä olet käynyt kun ei koko käynnistä ole mitään merkintää täällä... inhimillistä toki, mutta ikävältä tuntuu. meille ei myöskään ole tehty juuri mitään tutkimuksia (ollaan sekundaarisia) vaan heti vaan hoitoja. enhän toki itse ole alan asiantuntija, mutta välillä tuntuu että siihen puoleen meidän kohdalla olisi pitänyt enemmän satsata. nyt tuloksettomia hoitoja takana jo aika paljon... eli jos täällä olisi toinen klinikka, voisimme kyllä kokeilla sitä, mutta koska ei ole niin tyydyttävä tähän ja toivottava että tietävät mitä tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli kesäkuussa viimeksi PAS ja keskustelin hoitajien kanssa juuri tästä aiheesta. Eli: ei haittaa, siirto voidaan tehdä myöhemminkin. Sen ei tarvi tapahtua juuri puolessa välissä kiertoa. Mulla siirtyi viimeksi maanantaista perjantaihin eli peräti viidellä päivällä! Ja siis juuri klinikan puolesta, ei itseni. Onnea matkaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat