Vierailija

Silloinhan on yleensä eroahdistukausi pahimmillaan.

Miksi Suomessa ä-loma loppuu jo 10kk iässä?? Sehän on pahin aika erottaa lapsi ja äiti toisistaan.

Mitä seuraamuksia voi lapsen psyykelle tulla, jos sen laittaa 100 iässä esim päiväkotiin? Tietääks joku?

Kommentit (6)

Minä väitän, että varsinkin esikoinen hyötyy perhepäivähoitoon menosta. Meidän neiti otti kehityksessä oikein jättiharppauksia kun meni 2v sitten 8kk ikäisenä hoitoon. Hoidossa oli 1vuotias ja kaksi 3-vuotiasta.

Tyttö nousi kävelemään, hoitaja sanoikin, että tyttö otti mallia muista eikä halunnut olla viimeisenä joka paikassa. 1-vuotiaana tuli jo 2-sanaisia lauseita " anna mulle" jne. Toki on hoitopaikasta ja toisista lapsista kiinni paljon, mutta ainakin meidän lapsi sai sellaisen kehityspotkun jota ei kotona olisi tullut kuin puoli vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kolme vuotta tulee olla kotona, sanoo av-mielipide parin jumalansanapsykologin näkemykseen vedoten.

Se, että monissa muissa maissa lapset laitetaan hoitoon 3-4 kk iässä ja silti heistä kasvaa täysjärkisiä kunnon kansalaisia, ei vaikuta av-mammojen pyhään totuuteen millään tavalla.

AInakin av:lla saat välittömästi surkean äidin ja itsekkään paskiaisen maineen. Katsos kun täällä vallitsevat totuuden mukaan äiti on äiti vasta kun hoitaa itse kotona lapset vähintään kolmivuoitaiksi, mielellään eskariin asti. EIkä juo alkoholia, laihduta tai harrasta mitään sinä aikana.

Meidän esikoinen jäi au-pairin kanssa kotiin 7 kk iässä. Tulevan kanssa koitamme sinnitellä melkein vuoden ikään isän extravapaan, lyhyen hoitovapaan ja kesälomien avulla. Ja koitan saada pph-paikan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat