Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

asuntoihin, jotka ovat olleet todella karmeassa siivossa. Tavarat on vaan pakattu eikä kämppää siivottu millään lailla.

Mutta jos kyseessä omistusasunto, ei ole ketään ketä velvoittais siivoamaan paitsi itsensä, eli ostajan.

Vuokra-asunnossa voi sentään vaatia jotain siivoustasoakin...

Kommentit (5)

Pyyhin kaapit. Pesen saunan+kylppärin. Ja tietty lattiat. Joskus olen jopa intoutunut peseen ikkunat, jos olleet tosi likaiset.

Yleensäkin sillä periaatteella, että omia likoja ei jää seuraavalle asukkaalle siivottavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Kivempi siivota omia likoja kuin toisen. Imuroin, pesen lattiat, vessat, ikkunat, saunan, kylpyhuoneen ja pyyhin kaikki kaapit yms.

Tietenkin sehän olisi kivaa, mutta oikeesti, jos olen pakannut monta viikkoa, ja järjestänyt muitakin asioita siinä, ja samalla tietenkin käynyt normaalisti töissä.

Niin ei ole kyllä energiani riittänyt tehdä tällainen loppusiivous vanhaan asuntoon, ja sitten vielä se sama juttu uuteen, kun avaimet saa vasta muuttopäivänä ja seuraava asukas muuttaa sisään silloin kun minä kannan tavaroita ulos.

Ihailtavaa, kertakaikkiaan!

Eli muuttaessa pois olen siivonnut pois pahimmat liat. Imuroin koko lattian, ja poistan sieltä suurimmat tahrat, mutta en välttämättä pese lattioita kunnolla.

Kylppärissä katson että pönttö on suht siisti, että on sillai ok kunnossa.

Samoin että keittiönkaapeissa (eikä muissakaan kaapeissa) ei ole mitään ylimääräistä, mutta en kyllä ala niitä erikseen pyyhkimään.

Suoraan sanoen, ei ole koskaan ollut aikaa, eikä energiaakaan suurempiin siivouksiin koska olen aina joutunut muuttamaan niin että samana päivänä kun itse muutan pois, myös seuraava asukas on muuttanut sisään. Ja edellisten viikkojen pakkausrumbat ovat aina verottaneet sen verran voimiani, että en ole kyllä jaksanut siivota sen kummosemmin.

Ja kun katsoin aina tärkeämmäksi siivota uusi asunto jonne olen muuttamassa, kun sen jonka jätän.

Eli siivoan IHAN kaiken, mitä ikinä keksin.

Mutta itsekin löytänyt karmeat pöly - ja seittikertymät esim hellan takaan. Kolmen sentin pölykerrokset ovilistojen päältä jne.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat