Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt sitten tuli yllättäen tilanne jossa saatan jäädä asiasta kiinni. Mielestäni asia ei ole hirmu suuri, mutta tiedän miehen periaatteen ettei todellakan pidä valehtelusta. En pidä minäkään. Muta näin vain kävi.

Nyt sitten olen asiaa miettinyt niin taitaa olla parempi kertoa miehelle totuus ennen kuin se saattaisi selvitä muuta kautta.

Saas nähdä kuinka käy? Mieli maassa ja harmittaa tosi paljon. Kuitenkin uskon että asia ei riko liittoamme, mutta hieman pelottaa siltikin.

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

usean vuoden jälkeen. Henkilö on minun sukulaiseni johon en ole itse halunnut pitää mitään yhteyttä. Näinkin häntä vain 3 x hänen elämänsä aikana. Valheen lähtö tilanne oli aivan typerä ja se etten ole asiaa korjannut.

jos se kasvaa niin kamalan äidin kanssa, ettei siitä ole mitään positiivista ajateltavaa!

Pysy sinä vain siellä " normaalin" elämäsi pumpulissa...

Älä suurentele juttua yhtään.

Mä olen tosi tarkka, ettei mulle valehdella mutta jos mun mies tunnustaisi tällaisen asian niin en kyllä pihalle heittäisi :)

Jos siis kuoli vasta parin vuoden päästä niin et voinut sitä silloin tietää.

En kyllä ymmärrä miksi tuollaisesta valehtelisi? Miten sellainen on edes juolahtanut mieleesi?

Ajattelin että jos lapseni sanoisi minun kuolleen vaikka elän ja tässä kirjoitan - itku tuli silmään.

Löydätte tämän asian jollain tavalla edestänne ja se on aivan oikein.

että sinua häiritsee eräs asia, olet miettinyt hiukan tätä henkilöä (tunteeko miehesi häntä?) ja kerro millaisia tuntemuksia tämä henkilö sinussa herättää (vihaa? katkeruutta? inhoa? pelkoa?) ja sano myös että noiden asioiden takia sinä halusit uskoa että ihminen on kuollut ja miehellesi sanoit myös henkilön olleen kuollut. Ja kerro että todellisuudessa tämä kuoli vasta muutaman vuoden päästä mutta sinun silmissäsi hänet oli jo kuopattu.

Ei kuulosta minusta kovin isolta jutulta, paitsi jos kyseessä on esim. ex-salarakas joka voikin olla lapsenne isä koska ei ollutkaan kuollut sillä hetkellä kun lapsi sai alkunsa..

Kurja asia sinun kannaltasi jos jonkun muun kautta selviää, kerro mieluummin itse.

oli meneillään joku tilanne, jossa hyötyi siitä, että oli joku kuollut. Eli esim sanoi menevänsä serkkunsa hautajaisiin, mutta menikin bilettämään.

Nyt menee tätinsä luo miehineen ja pelkää, että serkun kuoleman ajankohta paljastuu.

Voisin kuvitella syyksi sen, että asia oli kipeä ja halusit kuitata aiheen nopeasti pois. Voit kertoa tuon miehelle. Eli sen, että kyseinen ihminen " hylkäsi" sinut ja asia on ollut arka, siksi valehtelit...

Henkilöstä olemme keskustelleet aina aika ajoin. Olisin silloin vounut jo korjata asian, mutta olen vain koko ajan puhunut että hän on kuollut. Typerä juttu kokonaisuudessaan. Mutta näin vain kävi. itseänihän tässä saa syyttää ja täytyy ottaa vastuu asiasta.

Mistään sääli pisteistä ei ole ollut kyse missään vaiheessa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat