Vierailija

Lähettelee melkoisia tekstiviestejä ym. Mies on jotenkin niin ystävällinen ja avoin että on vastannut nätisti ja kun tää nainen haluaa nähdä niin mies suostunut siihenkin. Nyt kun tajusin mikä homman nimi perui tapaamisen. (Naisen piti tulla kahville entiselle työpaikalleen katsomaan miestäni).

Nyt kyllä odotan että mieheni ei ole enää tekemisissä hänen kanssaan. En ole tajunnut aiemmin, ovat olleet työkavereita. Mutta mies haluisi vielä tietää mitä asiaa tällä on. Ja tosiaan lähetellyt tuhmia viestejä miehelle.

En oikein tiedä mitä ajatella. Ensin luulin miehen pettäneen, mutta kyllä nyt uskon ettei ole. En sitten tiedä onko jotain peliä ollut, miehen puolelta kuulemma ei mutta...

Tiedän et mieheeni on helppo ihastua on hirveän avoin ja välitön.

Sivut

Kommentit (42)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

päivänä tänne viestitti? Jos olet niin viestit joissa kerrotaan, kuinka nainen on nähnyt tuhmia unia miehestäsi ja ikävöi häntä jne.. jne.. kyllä kertovat, ettei miehesi nyt ihan viaton asiassa ole. Ei kukaan uskaltaisi lähetellä tuommoisia viestejä ellei jotain olisi jo tapahtunut.

ehdottomasti tietää ettei mitään olisi ollut. Ei kukaan voi ikinä muutenkaan varmaksi tietää pettääkö toinen. Luottamus pitää olla, ja ihme kyllä vielä on. Ei ihan helposti alaisen kanssa ryhdytä hommiin, joku saa ennenpitkää tietää ja taatusti aiheuttaa kateutta työpaikalla.

ap

Vierailija:

Lainaus:

päivänä tänne viestitti? Jos olet niin viestit joissa kerrotaan, kuinka nainen on nähnyt tuhmia unia miehestäsi ja ikävöi häntä jne.. jne.. kyllä kertovat, ettei miehesi nyt ihan viaton asiassa ole. Ei kukaan uskaltaisi lähetellä tuommoisia viestejä ellei jotain olisi jo tapahtunut.

Siis että miehesi ihan silkkaa kiltteyttään ja avoimuuttaan menee tapaamaan naista, joka selvästi on ilmaissut tahtonsa ryhtyä suhteeseen miehen kanssa????!!

Ei noin sinisilmäistä vaimoa voi ollakaan....

Nainenkin hakee seikkailua omaan avioarkeensa.:( Se vois tehota, että sä laitat kohteliaan viestin sille naiselle, jossa kerrot, että sun mielestä on asiatonta lähetellä intiimejä viestejä miehellesi. Ja voit vaikka kysäistä, tietääkö hänen aviomiehensä asiasta.:)

Ja on joskus sanonutkin että on hyvä valehtelija eli tiedän että onnistuisi häneltä sekin ja olen sen todennutkin.

En vain enää usko että mitään sen vakavampaa olisi tapahtunut. Olen ollut samassa paikassa töissä, tunnen työkaverit ja jos jotain kummempaa olisi, uskoisin kuulleeni joltain. Kotona on kuitenkin töiden jälkeen eli liiemmin vapaa-aikaa tai ylitöitä ei ole viime aikoina todella ollut. Ensin mietinkin että onko jotain mutta keskustelujen, viestien lähettämisen ym jälkeen alan uskoa ettei.

Mies on auttanut tätä naista harrastuksen kanssa, heillä siis sama harrastus ja tehnyt tälle kokeilumielessä liikunta- ja laihdutusohjelman. En tiedä onko kaikki tuo avuliaisuus ja ystävällisyys ollut naiselle merkki siitä että miehellä olis enemmänkin tunteita tätä kohtaan. Vähän liian avulias ja ystävällinen tuo mies nyt ehkä on ollutkin.

ap

Eli tämä nainen on siis mieheni entinen alainen ja tietää minut ja sen että meillä 2 lasta joista toinen kuukauden. Miehelleni muutkin lähettelevät kuulemma satunnaisesti jotain viestejä (henkilöstöpäällikkö olikin aikanaan maininnut että hänen avoimuutensa ja ystävällisyytensä ei voi tuoda esimiesasemassa vaikeuksia), mutta ei ole tästä kyllä mulle kertonut! JÄI SIIS KIINNI!

Meillä on mennyt hiukan huonosti viime aikoina ja siksi oli kuulemma imarreltu tuollaisista viesteistä.

Mies olisi taas kuulemma vilpittömin mielin tavannut (siis työpaikalla ylityöaikana!!!!!!!!!!!), mutta kielsin ja nyt saankin kuulemma lukea kaikki viestit mitä tulee ja luin myös mitä tälle vastasi jne. Siis uskon ettei mistään vakavammasta ole kyse.

Eikä tämä ole varsinaista mustasukkaisuutta minun puoleltani, en vain oikein tiedä mitä ajatella.

mä tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, ylipäätään missään asiassa. Mun kohdalla näin ja tottakai joku toinen voi tehdä toisin.

Mutta kyllä aika paljon on siitä miehestä kiini ja miten sille stopin laittaa.

Jos ei haluaisi niitä viestejä niin soittaisi oman vaimonsa kuullen tälle entiselle työkaverille ja kertoisi ettei halua enää viestejä. Tämä olisi kunnioittavaa käytöstä vaimoa kohtaan.

Ei tollasta oo pakko kestää minkään miesten selittelyjen takia.

nro 33

niin ei mitään seksiä ainakaan. Sen tiedän. ihastumisesta tms en osaa sanoa. Miehellä on ollut aina ehdoton ei pettämiselle. Mutta en sano tietenkään ei koskaan.

Siksi on ollut ystävällinen kun on alainen, kuulemma. Että voi huumoria heittää, ja olla avoin.

Ei mene tapaamaan, vaan kun mies on ylitöissä (ei yksin), tämä nainen tulee käymään työpaikalla kun sillä on jotain asiaa. Mulla voi olla vähän sekavia sanamuotoja.

ap

hyvin pahoillani jos kyseessä on mies jolle minä olen laittanut sekstistisiä viestejä...

Minulla on perhe ja hänellä on perhe. Meillä on kuitenkin ennen näitä perheitä ollut kiihkeä suhde.

uskallan laittaa aina silloin tällöin viestin koska tämä mies on ihan mukana näissä ... ja välillä itse soittelee minulle ja kertoo hyvinkin rivoja juttuja.

Joten muistakaa vaimot että harvemmin niitä keittoja ihan yksinään keitellään, vaikka mies sanoisikin että ei voi sille mitään että muut ottaa yhteyttä....

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat