Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

En tiedä, onko minusta tullut vanha, muttei ole mitään kiirettä sitä ostamaan. Luen, jos joskus kohdalle osuu. :-)

Kommentit (14)

Luen myös melkein mitä vaan mutta noihin Pottereihin uppoutuminen ei vaan toimi. Samoin jäi kesken Waltarin Sinuhe, hyi saan kohta sapiskaa täällä ;)

Tykkään tositapahtumiin perustuvista kirjoista, myös Grisham ja Mankell maistuvat. Luen siis oikeastaan mitä vaan - paitsi Pottereita ;)

t:2

Mustakin on hassua kategorisoida ihmisiä sen mukaan, lukeeko Pottereita vai ei. Itse luen kaikkea, klassikoita, vakavampia kirjoja, kevyehköjä romaaneja, historiallisia romaaneja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Samoin jäi kesken Waltarin Sinuhe, hyi saan kohta sapiskaa täällä ;)

Kotimaisista klassikoista minulle tuskaa olivat Vartion Hänen olivat linnut, Salaman Juhannustanssit ja Lehtosen Putkinotko :D

Kaikesta vaan ei tarvitse tykätä. Pointsit kakkoselle siitä, ettei kuitenkaan rupea solvaamaan esim. niitä, jotka Pottereista pitävät :)

Joo Morre, ainahan on kirjallisuussnobeja, joista Potterit, ym. kaupalliset suosikit pitää jättää väliin, koska suuri massa niitä lukee. Hesarissa oli hauska lajittelu kirjallisuussnobien alalajeista.

Tunnustan, että ärsyttää pirusti nämä " Pottereita lukevat aikuiset ovat juntteja/typeriä/lapsellisia (negatiivisella tavalla) ym." -jutut.

Itse tykkäsin Sinuhesta tavattomasti :D Johtunee suurelta osin Egypti-kiinnostuksestani :)

Itse olen sekakäyttäjä, luen laidasta laitaan, mutta olen eniten koukussa suomenruotsalaisiin. =)

Potterit oli myös aikoinaan se juttu, mikä piti saada ja lukea heti, kun ilmestyi, muttei enää. Kohta on lasten vuoro lukea niitä.

Ja siksi en todellakaan koska en ole koskaan pitänyt Pottereista. Olen kyllä yrittänyt mutta ei niin ei. Luen kyllä muuten ja paljon luenkin.

Mitä minä olen ketään tuomitsemaan tai sanomaan kenen pitäisi lukea ja mitä?:D Ihan sama mitä lukevat, kunhan lukevat! Tosin se lukemattomuuskin on jokaisen oma valinta, joten...;)

t:2 (pilkettä silmäkulmassa kuten aina)

Ei väliä, onko kyse lapsellisuudesta vai mistä, mutta tykkään pottereista. Halusin lukea kirjan ennen kuin kuulisin/lukisin vahingossa muualta, miten siinä käy.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat