Vierailija

" mulle tuli postia" , " mä sain töitä" , " mä saan ostaa huomenna jotain" ...

Kommentit (11)

Netissä voi käydä pelaamassa ja ostoksilla tamagotshi townissa. Siihen tarvitset ensin kuninkaalta salasanan. Saat salasánan kun olet lahjoittanut kuninkaalle riittävästi pisteitä. Sit menet siihen kohtaan, mistä voit valita pc, sieltä löydät sit salasanan jonkan syötät nettisivuille. Sit sä voit pelailla yms. tama townissa, lähtiessä saat logout salasanan jonka syötät taman pc kohdasta löytyvään logout kohtaan. Sit sä saat jokaiselle peleistä yms. palkkioks saamalles tavaralle salasanan, jotka täytyy ottaa ylös ja syöttää tamaan tavaroiden siirtämiseks. Ne tavara-salasanat syötetään siihen valikkoon salasanan kohtaan, missä on myös game, item jne. Auttoiko?

Nyt tiedän vastauksen puhemies juttuun. Eli kun se tyyppi ilmestyy ruutuun niin paina A-näppäintä eli vasemman puoleisinta. Silloin ruutuun tulee kysymys yes vai no ja sä valkkaat tietty yes. Sit jossain vaiheessa poikanen ilmestyy. Tää on ainut konsti saada elämä jatkumaan. Ilman´poikasta vanha tama kuolee ja joudutte aloittamaan alusta. Jos saatte poikasen, se elää ensin pari päivää vanhan taman kans yhdessä näytöllä. Sitten yhtenä aamuna vanha tama on kuollut ja vain uusi jäljellä. Ja olkaa hyvä jälleen vastauksesta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vielä kysyisin sen, että miten estää taman kuoleminen ilman jälkeläistä, kun puhemies ei viimeksi ehdottanut mitään. Jutteli vaan yksikseen siinä ruudulla. Ei meillä ole ketään, jonka kanssa yhdistäisimme tamagotchit eli itse hankkisikke puolisot.. Miten jatkossa kysyn sulta, jos vielä tulee ongelmia. Olet todellinen tietoniekka. olen 2

Mutta mä kysyn muksuilta kun ne tulee sisälle ja palaan asiaan. Jatkossa laita aloitus ja nostele sitä, mä käyn melkein päivittäin täällä ja saattahan siihen joku muukin vastata, en mä oikein muuta keksi.

-3

Meillä ensimmäisellä kierroksella tuli itsestään puolisoehdokas, mutta toisella kerralla ei tullut vaan kuoli lopulta ikivanhana.

Siis puhemiehen tultua pitää painaa a-painiketta ja saa sen puolisoehdokkaan näkyviin. Hyvä juttu. Alkoi jo koko tama nyppiä, kun sukupolvi katkesi ja kaikki tavaratkin hävisivät.

Kiitos oikein paljon. Laitan sitten aloituksen, jos tulee lisää kysyttävää. Ihmettelen, että tuollaistakaan ei ollut ohjeissa. Ne ohjeet ovat kyllä erittäin niukat.

KIITOS (En muista nyt numeroani)

Voihan sen laittaa tauolle, ainakin meidän vaaleanpunaisen voi laittaa.

Mulla menee siihen kyllä hermo, kun en saa sitä lisääntymään, kun puhemies tulee, niin aina se ei ehdottele mitään. Tama sitten vaan kuolee aikanaan. (Ekalla kerralla se ehdotti.)

Ohjelapun ohjeet ovat surkeat ja en osaa sitä pc:n salasanaakaan mitenkään hyödyntää.

HErmo menee.

vielä siitä piipityksestä. Se tama saa siis postia useamman kerran päivässä, kuuluu piipitys ja samalla kuvaruudulla näkyy postilaatikko ja posteljooni, alarivillä alkaa kirjekuoren kuva vilkkua. Postissa saattaa olla esim. pisteitä kuninkaalta tai varas joka vie kaikki pisteet (tätä ei pysty oikein välttään jos se iskee) Sit ylärivillä sydänkuvaa klikkaamalla löytyy otsikko work, sitä kun klikkaa niin ensin pikku tama menee eskariin(siinä ei tartte tehdä itse mitään), sit kun se kasvaa se menee samasta workista kouluun (siellä on joku arvailupeli muistaakseni), sit kun tama on aikuinen se menee siitä workistä töihin. Niitä töitä en ole nähnyt, mutta mun poika on kommentoinut että siellä on muutama työvaihtoehto mistä saa valita ja sit siellä jotain pelataan tms. Saa kysyä jos osaisin vaikka auttaa tamojen kans jos ongelmia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat