Vierailija

Kyseessä miehen sisko. Saivat esikoisensa. Pyysivät mun miestä kummiksi, muttei mua. Olen tosi kiukkuinen!

Ja kyseinen sisko ja miehensä ovat meidän nuorimmaisen lapsen kummeja!!

Helvetti, että olen kiukkuinen!

Sivut

Kommentit (47)

Kummiksi haluan sellaisen ihmisen joka voisi meidän kuoltua ottavan vastuun lapsesta jos vielä alaikäinen ja nippanappa edes sen veljenkään ottaisin.

Mä muutenkin olen sellainen joka en pidä yhteyttä sukulaiisiin jos ei yhtään synkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

KORJAAN: ....VALITUKSI esim. ystävän esikoisen kummiksi ei tarkoita, ettei olisi hommaan kelvokas: ehkäpä toiveissa siintää isompikin lapsikatras ja pahnanpohjimmallekin haluaa kivan kummin.

mies siis siskonsa lapsen kummi. Minua ei pyydetty vaikka miehen sisko kovasti valitteli että vaikea löytää muita kummeja lapselleen. Hieman ihmetyttää, vaikka hyvissä väleissä ollaan ja melkein päivittäinkin tavataan ilman miestäkin.

No tiedänpähän että en ainakaan häntä pyydä oman lapseni kummiksi...

Toiset haluavat sisaruksiaan, toiset taas muita läheisiä aikuisia. Mitäpä sitä arvostelemaan.

Mutta ap:lle: Jollakin voi olla käytntönä tuo, että pyydetään pariskunnasta vain toinen kummiksi. Saattaa tuntua loukkaavalta, mutta voi olla oikeasti niin, että miehesi sisko ei ole tullut edes ajatelleeksi, että sinuakin voisi pyytää kummiksi. Ehkä siitä johtuu se, että on valitellut kummiehdokkaiden vähyyttä?

Itse törmäsin tähän -vain toinen puolikas pariskunnasta kummiksi -käytäntöön, kun tutustuin nykyiseen parhaaseen ystävääni. Hänen kahdella lapsellaan on kummina naimisissa olevista pariskunnista vain vaimot. Ja myös ystäväni on naimisissa, mutta on yksinään yhden lapsen kummi. Huomaa, että tämä on selvästi sen suvun " juttu" .

Ehkä näin siis myös miehesi siskolla.

nyt tajuan, etta minakin olen loukannut pyydettyani vain toista puolta pariskunnasta kummiksi. Ei sita edes ajatellut, etta se olisi niin tarkea juttu etta molemmat pitaisi. Mutta miten se onkin nain etta jos pariskunnasta pyytaakin vain vaimoa kummiksi niin usein se mies ei loukkaannu, ettei hanta pyydetty?!

(sori vaan), kun pähkäilemme pitääkö kummiehdokkaan uusi vaimo pyytää myös kummiksi? Ihan mukava ihminen, ei siinä mitään, mutta meille vielä kuitenkin vieras. Mutta mitäs mieltä olette, en kuitenkaan halua että hän loukkaantuu, jos pyydämme vain miehen kummiksi. Ja toisaalta voihan kummius tuntua tästä naisestakin hölmölle (vähän vieras kun vielä on). Mielipiteitä?

kaikilla vain ei ole tapoja, kuten tästä ketjustakin näkee - ilman muuta tuossa tilanteessa molemmat olisi pitänyt pyytää ja sillä selvä

Luulin, että kaikki on hyvin. Vierailemme puolin ja toisin useasti. He ottavat loistavasti molemmat lapsemme huomioon. Olemme jutelleet paljon hänen raskausaikana, pidin meitä ystävinä.

Jotenkin ymmärtäisin tilanteen, jos mieheni ja minä oltaisiin " vain" seurustele pari, mutta yhteisiä vuosia takana 9 joista 5 naimisissa. Ja meillä kaksi lasta.

Vierailija:

Lainaus:

No ethän sinä ole heille sukua, kuten lapsen eno on.

Minä en ole pyytänyt veljeäni, koska hehän tosiaan ovat jo valmiiksi sukua ja läheisiä lapselle, kummeiksi olen pyytänyt sitten muita läheisiä aikuisia jotka olen halunnut " linkittää" sukuun jatkoksi ;).

Luetteko te minun tekstiä vai jonkun muun? Ihmettelen muutamia kommentteja. Olemme tosiaan naimisissa ja kaksi lasta. Ja kyseinen sisko on miehensä kanssa meidän toisen lapsen kummeja. En ymmärrä. Mies tulee kohta töistä kotiin ja aion ottaa asian puheeksi kunnolla. Vielä ei olla siitä keskuteltu kuin " onpas omituista" .

Vaikka rakkaita ovatkin. Meidän suvussa ei ole ollut tapana, ja niin kuin joku jo totesikin, ne puolisot tulevat " kaupan päälle" .

Jos olisi tullut mieleen, olisin ilman muuta pyytänyt.

muistamiset, niin kaste-, synttäri- kuin joululahjatkin täysin miehen harteille. Mitäpä ne mulle kuuluvat, kun en ole edes kummi.

Lapsiparka, aika harvoin tulisi muistetuksi, mutta vanhempiahan siitä saisi viime kädessä syyttää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat