Vierailija

Toisessa ketjussa sain kuulla, etten ilmeisesti ole kohdannut vielä sielunveljeäni, koska pidän tuota käsitettä huuhaana.

Kertokaapa nyt MITÄ se sielunveljeys mielestänne sitten on ja MITEN sielunveljen tunnistaa?

Kommentit (1)

Sielunveljeys on eri asia, kuin sielunkumppani, tai kaksoisliekki. Kaksoisliekki on sinun sielusi toinen puolisko..usein sinun itsesi "vastakohta", vaikak onkin kuin identtinen kaksonen - sinusta irrotettu ja jota et välttämättä edes koskaan tässä elämässä, tässä inkarnaatiossa tapaa. Joku kuvasi mielestäni hyvin, että parisuhde kaksoiliekin kanssa..on kuin helvetti ja taivas..niin ihanaa ja käsittämätöntä..mutta myös sietämätöntä..

Sielunkumppani puolestaan on sellainen henkilö..joita voi olla elämän aikana useampia..ja ne voivat olla veljiä, sisaria, ystäviä, isä/äiti, serkun kummin kaima tms. Kaikilla kuitenkin tarkoitus meidän elämässämme. Myös sielunkumppaneiden kanssa meillä/sinulla voi olla yhteys..jokin yhteys joka on "elämää suurempi", mutta suhteet ovat kuitenkin osin pinnallisia..eivätkä auta pintaa syvemmälle. Heidän kanssaan olo on hyvä, turvallinen ja "leppoisa" - mutta se "syvin" jää uupumaan.

Sielunveljellä taas ymmärrän ihmisen, jonka kanssa sinulla on magneettinen vetovoima..ihan käsittämätön..joka vaan tilanteesta huolimatta vetää teitä puoleenne. Perhetilanteesta tai muusta johtuen. Yhteys välillänne, se turvallisuuden, levollisuuden ja tuttuuden tunne - usein jopa samat mieltymykset mistä pitää, mistä ei...ruuat, tekeminen, eläimet..jne "yhdistäviä tekijöitä" löytyy useita kun alkaa penkomaan. Keskusteluyhteys on sellainen..missä toinen lopettaa sinun lauseesi..sanoo samaa asiaa yhtä aikaa..telepaattista yhteyttäkin ehkä? Toisen kanssa vaan on hyvä "olla vaan". Ja missään nimessä tämän suhteen pohjana (niin kuin ilm.kaksoisliekkusuhteissa ei ole erotiikka ja seksi..mistä lähdetään liikkeelle. Vaan pikemminkin se henkinen yhteys..ja jotenkin vaan se "yhteenkuuluvuuden tunne". Seksikin toki aikanaan..mutta ei heti. Ei tunnu tärkeältä. Kaipuu toisen "yhteyteen" on jotain aivan muuta..korkeampaa..parempaa..

Itse olen mielestäni kohdannut sielunkumppanini viime joulukuussa..ja siitä asti yhteys on katkeamaton..Ja en pysty - en vaan pysty - sitä katkaisemaan, vaikka olen parisuhteessa. Magneetin kaltainen vetovoima toisessa on uskomaton. Ja se juuri mitä kaipaan - henkistä yhteyttä. Ei seksi tms.

Toiset sanovat, että sielunveljien ilmestymisellä meidän elämäämme on aina jokin "erityinen" tarkoitus - toiset sanovat liittyvän henkiseen heräämiseen, kanavien aukeamiseen ja omien kykyjen valjastamiseen..en tiedä. Itseä myös kaikki "huuhaa" alkoi kiinnostaa jo hieman ennen, kun tämän henkilön tapasin. Selvännäkijät, regressio, reiki..kaikki mahdollinen tieto mikä asiaan liittyy. Ja olen sitä kieltämättä haalinutkin. Olisinpa yhtä innolla ja intensiivisesti opiskellut aikoinaan :D

Joka tapauksessa - tulipa pläjäys..Tämä on minun käsitykseni..toiset antakoon omansa ja miel.omat kokemuksensa. Mielenkiintoista itsestäkin lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat