Seuraa 

Hei,

Onko muilla oireina alkuaikoina (menossa rv7+1) sellainen ällöttävä heikko olo, aivan kuin ei olisi nukkunut ja syönyt kahteen päivään? Alan olla jo täysin voimat poissa, voin nukkua ilman ongelmia 15h yöunet, kahdet päikkärit ja silti vielä piiiitkät yöunet. Töihinmeno on tuskaisen vaikeaa ja koko ajan heikottaa ja ällöttää. Ei suoranaisesti okseta. Olo on kuin viikon kuumetaudin jälkeen parantuessa, kun ei vielä kunnolla jaksa olla pystyasennossa edes istuallaan...

Jos muilla ollut samanlaista, niin kauankohan tätä vaihetta on kestänyt?

Kommentit (3)

mulla oksettaa heräämisestä klo22 saakka ihan koko ajan ja väsyttää niin että voisi nukkua vain päivät,illat ja yöt. Mulla se vain ei onnistu kun lapsia on jo 4. Nälkäkin on vähän väliä ja eilen tuli niin huono olo että ihan vapisin. Aivan kuin ei olisi päivä kausiin syönyt ja juonut. muistelen että tämä menee kyllä ohi ajallaan mutta tällä hetkellä se ei helpota yhtään :o(

viimeksi tätä kesti minulla rv 14+ asti...

Niiloakseli rv 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juuri tuo on ollut minulla ensi oire. Pahoinvointi ei koskaan ole tullut ensimmäisenä vaan totaalinen uupumus. Muutaman viikon sitä kesti. En tarkkaan enää muista ellen päiväkirjasta mene katsomaan. Nukuin siis koko ajan ja heikotti niin vietävästi! Pahoinvointi tuli sitten joskus viikolla 8-9.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat