Vierailija

.

Sivut

Kommentit (52)

Hitler yritti tuhota kaikki juutalaiset ja Iranin nykyinen presidentti haluaa jatkaa siitä mihin Hitler jäi. Hän haluaa tuhota koko Israelin ydinaseella.

Miksi juutalaisia ja kristittyjä vainotaan?

Ehkä siksi, että Raamattu onkin totta, Jumala on totta ja Saatana on totta.

Ei tarvitse avata kuin silmät ja alkaa näkemään.

turvapaikkojen antamista pelkille muslimeille, kun vainottuja kristittyjä on maailmassa 250 miljoonaa. Islam on laajentumishaluinen, diktatuuriin pyrkivä uskonto.

Maahanmuuttopolitiikka on tällä hetkellä hyvin vasemmistolaista ja maahanmuuttopolitiikallaan ja kaikella muullakin politiikallaan vasemmisto pyrkii tuhoamaan ihan näitä suomalaisia perusarvoja, kotia, isänmaata ja uskontoa.

Koti= Perheen, yhteiskunnan peruspilarin he haluavat hajottaa ja korvata sen mm. näillä homoliitoilla.

Isänmaa= Isänmaa ei ole vasemmistolaiselle koskaan merkinnyt mitään, Neuvostoliittoa kumarrettiin maahan asti

Uskonto= Myös kristinusko halutaan kitkeä ja tuhota maastamme ja siihen tämä muslimien paapominen pyrkiikin. Jostakin syystä vasemmistolaiselle kelpaa kyllä Islam, mutta kristinuskoa vainotaan kaikin mahdollisin tavoin.

Ilman kristillisiä arvoja tämä maa ei ole mitään. Tämä maa on rakennettu kristillisille arvoille ja kun ne kitketään pois, tästä maasta ei jää jäljelle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainoa puolue, jota en edes harkitse on kristillisdemokraatit. Joukossa on varmasti fiksujakin ihmisiä, mutta julkisuuskuva on liian umpiluumainen (anteeksi rumasti sanominen).

Vihreitä olen äänestänyt välillä, mutta vakaumuksellinen kirkkokielteisyys vei minun ääneni.

ilman iltalääkkeitä tai sitten jonkin hurmospapin kaikki panot ovat kilvan julistamassa. Hui! Ei tuollaisen paasauksen jälkeen kannata ihmetellä, että vainotaan. Johan tuosta jankkaamisesta tulisi turpaan jo grillijonossa lauantai-iltana.

Lainaus:

Kristinusko ei todellakaan ole maailman ainoa vainottu uskonto ja kristinusko pyrkii leviämiseen vielä voimakkaammin kuin Islam. Kristityt tekevät huomattavasti enemmän lähetystyötä.

Islam laajentuu, koska islamiin synnytään ja siitä ei voi kääntyä pois. Islamissa on kuolemanrangaistus jokaiselle, joka kääntyy pois islamista.

Kristinusko laajentuu sen sijaan aivan aidosti, siten että ihmiset kuulevat evankeliumia, kääntyvät ja näkevät, että Jumalan voima on todellinen.

Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.

Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sen tähden maailma teitä vihaa.

Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

oma lehmä ojassa kun on kristillisten edustaja.

Missäs ovat ne PUOLUEETTOMAT tietolähteet, jotka osaavat tarkastella asioita rationaalisesti.

ja heitä on ainakin Kristillisdemokraateissa, Kokoomuksessa tai Keskustassa. Varmaan muissakin pienpuolueissa (perussuomalaiset, itsenäisyyspuolue, senioripuolue).

Yleensä olen äänestyt kristittyä kokoomuslaista.

Sillä heidän arvonsa ovat lähinnä omiani eikä mikään muu puolue pääse lähellekään. Olen uskossani hyvin suvaitsevainen, enkä ymmärrä kirkon kielteistä kantaa homoliittoihin. Suvaitsen myös muita uskontoja, enkä vähättele toisten kärsimyksiä tai vainoa omieni kustannuksella. Hävetkää, te ns uskovaiset, jotka kiihkoilette joitakin muita ihmisryhmiä vastaan. Ei se ole teiltä pois, jos kaksi miestä rakastaa toisiaan ja haluaa perustaa perheen, tai jos naapurit eivät usko samaan jumalaan kuin sinä. Iloitakaa omasta uskostanne ja rakastakaa lähimmäisiänne.

Markku Koivisto ja Markus Korhonen kampanjamatkalla Intiassa

"Kuulin tänään, että hindut hyökkäsivät Jayporessa erään evankelistan kotiin ja hakkasivat häneltä pään irti ja heittivät ruumiin metsään."

Uhkaavan ilmapiirin tuntee täällä Intiassa kaikkialla. Sydämeni itkee. En voi inhimillisesti ymmärtää tätä: on kyse hengellisestä taistelusta. Yksi päällimmäisiä tunteita on avuttomuus. Ihmiset kärsivät, mutta on vaikea keksiä tapaa käytännössä auttaa.

Uutiset ovat niin musertavia. Ei ole sanoja lohduttaa. Kuulin tänään, että hindut hyökkäsivät Jayporessa erään evankelistan kotiin ja hakkasivat häneltä pään irti ja heittivät ruumiin metsään. Työmme johtaja on myös hindujen tappolistalla.

Orpokotimme lapset ovat saaneet jatkaa koulua. Äärihindut ovat vaatineet kuitenkin vuokranantajaa ajamaan orpolapset ulos: Kristityille ei saa vuokrata tiloja! Vuokranantaja on laittanut hindujumalien patsaita ympäri koulutilaa ja kieltänyt poistamasta niitä. Osa lapsistamme on sairastunut.

Suurin osa suomalaisista perinteistä on täysin pakanallisia, jotka on peitetty heikon kristillisen kuoren alle. Suomi ei tuhoudu vaikka kaikista uskonnoista päästäisiin eroon.

Homoillakin on perhe - yhteiskunnan peruspilari samoin kuin heteroillakin. Pelkäättekö homoja? Miksi homojen pitäisi olla perustamatte perheitä kristittyjen mieliksi? Ei ne homot naisten kanssa pariudu vaikka miten yrittäisitte saada niitä lisääntymään.

Kristinusko ei todellakaan ole maailman ainoa vainottu uskonto ja kristinusko pyrkii leviämiseen vielä voimakkaammin kuin Islam. Kristityt tekevät huomattavasti enemmän lähetystyötä.

kunnallisvaaleissa rantamökkien kunnallistamista/kansallistamista vastaan ja omistajien oikeuksien puolesta, eli kokoomusta

eduskuntavaaleissa talouspolitiikkaa ja hyvinvointivaltiota eli sosiaalidemokraatteja

ja eu-vaaleissa ilmastopolitiikkaa eli vihreitä.

koska näiitä asioista näillä foorumeilla päätetään.

seurakuntavaaleissa äänestän yleensä tuttua samanmielistä henkilöä.

äänestää ketään tulevissa kunnallisvaaleissa. Niin ja olen uskossa. ketään sopivaa ehdokasta ei ole, ja muutenkaan en välitä politiikasta enää pätkän vertaa, koska mikään ei kuitenkaan muutu. Ja huom! aikaisemmin olen ollut hyvinkin aktiivinen äänestäjä ja politiikan seuraaja, mutta en enää.

uskon Jeesukseen Kristukseen.

Minä en arvota ihmishenkiä uskonnollisen kulttuuritaustan mukaan, mutta sen sijaan maamme maahanmuuttopolitiikka on ollut tarkoitushakuista ja vääristynyttä. Muslimeja ei juurikaan vainota, sen sijaan 250 miljoonaa kristittyä elää maailmassa vainon alla, miksi heille ei anneta samassa määrin turvapaikkoja kuin näille muslimeille.

Mitä tulee homouteen, niin Raamattu täysin ja yksiselitteisesti tuomitsee homouden synniksi ja minun uskoni perusta on Raamattu, Jumalan sana. Perhe on yhteiskunnan peruspilari ja kun tämä perusta tuhotaan, jäljet ovat karmeat ja sehän on nähty vasemmiston politiikassa pitkään, perheinstituutio on pyritty romuttamaan ja samaa sukupuolta olevien vääristyneet liitot pyritty nostamaan rinnalle. Jokaisella lapsella on oikeus isään ja äitiin.

Homoliitto on täysin luonnoton ja jokainen ymmärtää sen kyllä, sillä kaksi samaa sukupuolta eivät voi saada jälkeläisiä keskenään. Miksi tällainen luonnoton perhemalli on pyritty tuomaan miehen ja naisen avioliiton rinnalle? Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja liiton heidän välilleen.

Se, ettei isänmaa merkitse vasemmistolle juuri mitään on näkynyt vasemmistoliiton Neuvostoliitto-ihannoinnissa ja sotaveteraanien halveksunnassa. Moni heistä toivoi, että Suomi olisi liitetty Neuvostoliiittoon tuohon heidän ihannevaltioonsa. VIhreistä poliitikoista moni on entisiä taistolaisia tai taistolaisten jälkeläisiä.

Olen uskossa, uskonto ja usko ovat kaksi eri asiaa. Minä tutkin Raamattua en raamatunhistoriaa.

Espoon seurakunnan sivuilta olette sitten löytäneet vainottujen kristittyjen lukumäärän. Luonnollisesti kirkko levittää oppeihinsa sopivaa propagandaa. En edes viitsinyt avata linkkiä, koska seurakunnan tai jonkun puolueellisin organisaation tutkimuksia ei voida pitää puolueettomina.

Kirkolla on oma lehmä ojassa.

Mitä tulee viisastelijoihin islamilaisesta laista. Soisin tiedän oppivan, että yhdessäkään muslimivaltiossa ei ole käytössä (eikä tule olemaankaan.. ei edes saudeissa) läheskään täydellistä islamilaista lakia ja monissa valtiossa lainsäädäntö on jo maallistunut. Jopa muslimitkin myöntävät, että pelkkä ajatus islamilaisen lain laajamittaisesta käyttöönotosta olisi täysi TÄYSIN UTOPISTINEN (jotkin suomalaiset käännynnäiset voivat olla poikkeus).

Useilla aasian muslimimailla on myös lakeja, jotka koskevat vain muslimeja (koska ne perustuvat koraaniin), mutta eivät kosketa muita uskonnollisia vähemmistöjä sillä heidän elämänkatsomuksensa on eri.

Jospa lukisitte jotain muutakin kuin sitä kirkon propagandaa.

palasin astialle lukemaan muslimivastaista kiihkoilua. Siitä ei kuitenkaan liene kyse, kun kunnallisvaaleissa äänestetään. Minähän pyysin teitä selittämään faktoihin perustuvia, omaa kuntaanne koskevia päätöksiä, joita puolueenne on tehnyt ja kertomaan, miten ne noudattavat kristillisyyttä.

Yhden ainoaa tämäntyylistä vastausta en ole saanut.

Jaa jaa, taidattekos tuntea tarkemmin kokoomus- tai keskustaryhmänne touhuja? KAnnattaisi ehkä ottaa selvää, ennen kuin kalliin äänensä heille pukkaa.

Ja hyvät ihmiset, Neuvostoliitto lakkasi olemasta kohta 20 vuotta sitten. Amerikan Yhdysvallat sen sijaan porskuttaa edelleen, ja moni on sinne rähmällään.

Tiedättekö te oikeasti, minkälaisiin asioihin mikin puolue koettaa vaikuttaa vai keskityttekö vain perin epäkristilliseen ihmisvihaanne ja pienen piirin etuihin muiden kustannuksella?

Espoon seurakunnan sivuilta olette sitten löytäneet vainottujen kristittyjen lukumäärän. Luonnollisesti kirkko levittää oppeihinsa sopivaa propagandaa. En edes viitsinyt avata linkkiä, koska seurakunnan tai jonkun puolueellisin organisaation tutkimuksia ei voida pitää puolueettomina.

Kirkolla on oma lehmä ojassa.

Mitä tulee viisastelijoihin islamilaisesta laista. Soisin tiedän oppivan, että yhdessäkään muslimivaltiossa ei ole käytössä (eikä tule olemaankaan.. ei edes saudeissa) läheskään täydellistä islamilaista lakia ja monissa valtiossa lainsäädäntö on jo maallistunut. Jopa muslimitkin myöntävät, että pelkkä ajatus islamilaisen lain laajamittaisesta käyttöönotosta olisi täysi TÄYSIN UTOPISTINEN (jotkin suomalaiset käännynnäiset voivat olla poikkeus).

Useilla aasian muslimimailla on myös lakeja, jotka koskevat vain muslimeja (koska ne perustuvat koraaniin), mutta eivät kosketa muita uskonnollisia vähemmistöjä sillä heidän elämänkatsomuksensa on eri.

Jospa lukisitte jotain muutakin kuin sitä kirkon propagandaa.

Kristillisillä on ihan hyviä ajatuksia mm. peruspalvelujen saatavuudesta, mutta muuten heidän ahdasmielisyytensä on lähinnä pelottavaa.

Ei kiitos Kristillisille - ja jos olisin jenkki, sanoisin samat terveiset Sarah Palinille!

miten kovassa oikeistopolitiikassanne toteutuu todellinen kristillisyys? Tehän korostatte yksilön omaa vastuuta onnestaan, yksityistätte ja ulkoistatte peruspalveluita, kannatatte mm. yksityiskouluja ja koulujen kilpailuttamista, leikkaatte vähäosaisten tukia, tuette moraalisesti arveluttavaa markkinataloutta Kiina-ilmiöin ja suurirtisanomisin Suomessa (ja turha väittää vastaan! Tiedämme kaikki, minkä puolueen edustajat istuvat näistä päättävissä elimissä. Oman kaupunkini kokoomuksen johtaja totesikin minulle ykskantaan suurirtisanomisia opettajanhuoneessa parjatessamme, että turha narista, ei rahalla ole kotimaata. HUHHUH!). JA ihan vaalikoneiden vastauksiakin tarkastellessa huomaa sen, minkä tutkimuksetkin ovat todenneet: olette keskustan ohella melkoisen maahanmuuttajavastaista porukkaa. Korkeintaan työperäistä maahanmuuttajuutta kannatatte.

Eli eipä näytä siltä, että antaisitte kahdesta ihokkaastanne toisen sitä tarvitsevalle! Olisi mielenkiintoista lukea, miten perustelette puolueenne kristillisyyden, ja siis faktojen, ei sanahelinän (koti, usko ja isänmaa...) muodossa.

Vihreistä vielä sen verran,e ttä oma äitini on ensimmäistä kertaa vihreiden ehdokkaana. Ei todellakaan paasaa mainoksissa uskonnollisuudestaan, vaan toimii niin työssään kuin vapaa-ajallaankin vahvasti nimenomaan kristillisten perusoppien mukaan, laajalle ulottuvan lähimmäisenrakkauden, ihmisen kunnioittamisen, puolesta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat