Vierailija

Kommentit (26)

mutta jos ajatellaan ns. julkkiksia, niin tiedän hänen pitävän mm. Andie McDowellista.

Olen kyllä huomannut hänen pitävän naisista, joilla on pitkät tummat hiukset, ovat suht hoikkia ja jollain lailla kiltin näköisiä... Eli aika hyvin sovin siihen " muottiin" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihannenainen on hiukan erikoisen näköinen, mielellään punatukkainen, rastapää tai kalju. pieni ja siro, pienirintainen. nätit, pitkät sääret. pukeutuu naisellisesti mutta persoonallisesti, ei tyrkky eikä kauhean trendikäs. fisku pitää olla, himpun verran eksentrinen.

minä oon ruskeatukkainen tavis pallonaama, pieni joo mutta 2 raskausen jälkeen hiukan rupsahtanut. rinnat vuotaa maitoa, sääret on suonikohjuilla. pukeudun farkkuihin ja huppareihin. olin fiksu joskus aiemmin. saatan olla jossain määrin eksentrinen, itseään on ehkä hiukan hankala arvioida.

joka tapauksessa mies rakastaa minua hulluna, vaikken vastaa hänen ihannettaan. ei hänkään vastaa minun ihannettani, enkä silti ikinä ikipäivänä vaihtaisi toiseen.

" Kaunis, sopusuhtainen, urheilullinen / timmi, älykäs (vähintään oman älyn tasalla), rehellinen, kiltti, seksikäs, luotettava, sosiaalinen ja ainakin joistain samoista asioista pitävä kuin minä itse."

--Oli ihan pakko kysyä tämän listan jälkeen että miten se on mun kanssa naimisiin päätynyt, heh. :D

- luotettava, rehellinen

- iloiset ja nauravat silmät

- hyvä äiti

- sopusuhtainen vartalo (miel. pitkät sääret, hyvät rinnat ja peppu), kauniit kasvot

Tai sit se on niin vitun kireä, että mies ei pääse nauttimaan millään tavalla, ei edes pieni munainen voi työntää sitä läskin pilluun kokonaa. Todella nautittavaa, vai mitä?

Mikä teillä on sen ontelon tilalla?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat