Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli tarkoitus on hankkia kohta 3-vuotiaalle perusrattaat; mm. brio ponyt, emmaljunga softyt tai ora mallat tai jotkut muut. Missä noista on työtöaisa kaikkein matalammalla vai eikö juuri eroa ole? Olen vähän yli 150cm ja olisi mukava työntää rattaita, joissa aisa ei ole kaulan korkeudella, tai ainakin siis melkein;) Scootereista olen tykännyt, mutta nyt olisi aika vaihtaa.

Kommentit (7)

olen itse myös lyhyt,ja näiden työntökorkeus on juuri sopiva!nyt olisi kiinnostus kokeilla scootereita.olisitkos halukas vaihtoon,välirahan kanssa tietenkin=)?

...Brio Ponyt, enkä ole huomannut mitään ongelmia työntämisessä. Olen 152 cm. Tosin nykyisin rattaita käytetään meillä enää joitain kertoja viikossa, muuten lapsi kävelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

i' coon rattaita. Itse olen 152cm ja näissä lisäksi saa aisan pituutta HELPOSTI muutettua aisassa olevan napin avulla riittävän alhaalle tasolle. Lisäksi rattaissa on myös muita kivoja ominaisuuksia. Ainoa miinuspuoli on kallis hinta.

Luulisin jotta kävisi sinulle.. itselläni on sellaiset ja on aisa liian alhaalla makuuni.. aisa jää n. lonkkaluiden kohdalle.. (pituuteni on 167cm) Harmittaa toisaalta kun en työnnellyt niitä siellä Lastentarvikkeessa ja ekalla kauppamatkalla huomasin " vian"

Kiva kuulla, että ainakin ponyt ja softyt ovat toimivia. Lilandalle vaihdosta... en nyt aivan heti ole vaihtamassa scootereita, käyn vielä liikeissäkin katsomassa mallit. Mutta mukava kuulla, jos vaikka myyntipalstoilla sattuu silmään jotkut edulliset käytetyt, niin kannattanee ostaa:)

Olen 156cm pitkä ja hyvin onnistuu työntäminen. Ovat niin kevyet ja ketterät rattaat, ettei ongelmaa ole, vaikkei aisaa saa säädettyä. Kyllä oli paras ostos sitten aikoihin, en luopuisi kirveelläkään =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat