Vierailija

Sivut

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos asuvat omakotitalossa, olisiko tuuliviiri sopiva? Tai tuulipussi. Tai pihalle laitettava " tuulimylly" .

Isännänviiri lipputankoon (oman kunnan/kaupungin vaakunalla).

Vanhemmille voi myös koota sisarusten kanssa yhdessä " albumin" jossa kukin tekee osan, liimaa esim. kartonkilehdille kuvia ja kirjoittaa pätkiä pienistä hyvistä hetkistä joita on äidin/isän kanssa koettu.

niin ei halunnut mitään lahjoja, eikä keittänyt edes kahveja. No, me ostettiin muistaakseni joku Kalevalan kaulakoru, mutta meidän lisäksemme äiti ei sitten saanut kortin korttia edes sukulaisilta. Joten kai ihmisillä on todella se käsitys, että jos ei ole juhlia, ei sitten muistetakaan. Ei kukaan edes soittanut ja onnitellut. Mutta tällaisia " juhlia" hän oli itse toivonutkin.

onnistuneesta valokuvasta tehtiin sellainen " maalauskopio" eli kuva laminoitiin jollakin erikoismenetelmällä. Pantiin kehykseen ja hieno tuli. Ei tullut kalliiksi, mutta isi ei halunnut että 6-kymppisiä edes huomioidaan. Vähän harmittaa jälkikäteen ettei ostettu lisäksi vielä muuta, vaikkapa laatusuklaata tai hienoa viiniä... olisi tykännyt niistäkin.

noin 2,5 vuoden ajalta. Äiti piti kovasti. Lisäksi käsilaukku.

Isälleni järjestettiin yllätysjuhlat, ja " lahjoina" olivat limusiiniajelu, haitarinsoittaja ja tietty ne juhlat ystävineen. Lisäksi teetin oman postimerkin.

Kyllä juhlimatta jättäminen ja siitä ilmoittaminen antaa vähän sellaisen vaikutelman, että älkää minun vuokseni vaivautuko lähettämään sitä korttiakaan.

isälleen 60v lahjaksi sellaisen veneen jolla pärjää merellä (ei siis mitää luxus moottorivenettä vaan soutuveneestä vähän isompi) tai kalareissua pohjoiseen. Kovia metsä- ja kalamiehiä. Saa nähdä mitä tekevät ja oma isäni täyttää 2009 50v että mitä keksitään. Ovat suunnitelleet että eräs tuttu tulisi ja tekisi sitä ennen laavun vanhempieni maille ja siellä tarjottais nokipannukahvit ym... eivät tykkää järjestää " hienoja" juhlia.

Tykkäsivät kaikki (vaikken ollut ihan varma miehen vanhemmista ensin kun niin vaatimattomia muuten itsestään).

Molemmat pariskunnat ottivat sekä yksin- että yhteiskuvat.

Hintoja kannattaa vertailla sillä hintaerot huomattavia. Meillä kustannuksiin osallistuvat myös sisaret.

viisikymppisenä oli hauskinta saada viinipulloja, kun ei niitä yli kympin pulloja paljon itse raski ostaa, myös viinilehden vuosikirja ja riedelin lasit ilahduttivat. lahjakortti amazonin nettikirjakauppaan, tai ipod valmiiksi suosikkimusiikilla ladattuna, marimekon olkalaukku, tai yöpyöräily hyvässä seurassa rommikahvitermarin avustuksella. parhaimmat netti-osoitteet, kaikki ei edes tiedä youtubesta.

Tosin meillä suurin ongelma se että äiti ei halua ikinä mitään kallista... Joku oikein hyvä viinipullo voisi olla hyvä idea, ja sen kanssa sitten iso ruusupuska. Viinissäkin tosin on se että se ei jää pysyväksi muistoksi. Isälle on vielä vaikeampi ostaa, hänkään ei ikinä tahdo mitään.

Olisiko vielä edullisia ideoita? Ei siis mitään isoa.

ap

olen ostanut vanhemmilleni sen vuoden sen kuukauden Kotilieden tai Suomen Kuvalehden, jolloin ovat syntyneet! Ovat kovasti tykänneet. Divarissa ne maksaa vain 2-4 euroa. (olen kyllä osatnut muutakin lisäksi)

Helsingissä niitä saa ainakin siitä divarista, joka on Punavuoressa Albertinkadulla Punavuoren Ahvenen (=pubi) kanssa samassa korttelissa.

Olen myös nähnyt niitä Kasvihuoneilmiössä Turun tien varressa.

Ostettiin niille jumppapallot ja jumppapalloDVD! Herätti hilpeyttä, mutta oli myös lahja, jota alettiin käyttää..

Mies osti omalle isälleen 60v lahjaksi polkupyörän.

Iskä sai kissanpennun (vanha kisu kuollut ja itse vihjaissut pennusta) ja sille leikkauksen (tehtiin sit joskus 9-10-kuisena) ja kisutarvikkeita.

Äidille ostettiin minä, veljeni ja isäni yhdessä sellainen paksu kultainen rannekoru. Mä ostin vielä erikseen jalkojen tukityynyn. Niin ja olin niitä äidin juhlia järjestämässä ja tekemässä tarjottavia.

Lainaus:

Ei ole tapana ostella lahjoja syntymäpäivinä jos kyseessä on aikuinen.

No kyllä on, jos puhutaan tasavuosikymmenistä 50:stä ylöspäin!

Appiukolle ostettiin juuri 60-vuotislahjaksi peruskannettava ja siihen langaton modeemi ja vuosi sopimusta. Nyt pelittää mökilläkin.

Anopille lähetettiin iso kukkkakimppu , kun ei päästy juhlapäivänä paikalle ja lahjaksi annettiin vähän myöhemmin taulu aiheesta, jota kerää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat