Vierailija

Meillä on tällainen tilanne.

Mies lähti läiskimään yllättäin muutama kuukausi sitten. Alkujärkytyksen jälkeen aloin tottumaan yksinäisyyteen ja jopa nauttimaan siitä. Mies asuu nyt omassa asunnossa ja minä lapseni kanssa omassa. Välimme kuitenkin lämpenivät ja olemme sopineet jatkavamme yhdessä ottaen suhteesta vain kaiken kivan irti. Olemme matkustelleet, käyneet toistemme luona syömässä ja harrastamassa seksiä.

Näemme muutaman päivän välein. Mua ei edes kiinnosta mitä mies puuhaa silloin kun ei nähdä. Hassua, että rakastan kuitenkin miestä, ja hän omien sanojensa mukaan minua. Mutta voiko tällainen toimia oikeasti kovinkaan pitkään? Kokemuksia?

Kommentit (10)

- olivat tehnteet lapset kypsällä iällä ja vuorotellen hoitivat lapsia-

eri asunnoista käsin siis-

saivat vanhemmat paremmin nukuttua univelat eri asunnoissa-

eli jopa kätevääkin asua eri osoitteissa

( jos on varaa)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se sopi minulle oikein hyvin, mutta kumpikaan mies ei lopulta kestänyt erossa olemista, he halusivat nukkua vieressäni joka yö. Puolitoista vuotta taisi olla pisin kahden asunnon kausi.

En näet meinannut millään malttaa jättää työpaikkaani ja elämääni toisessa kaupungissa, vaikka olinkin löytänyt suuren rakkauteni. Kyllä avioliitto kertoo sitoutumisesta paljon enemmän kuin yhdessä asuminen!

monessa ammatissa tarvitaan omaa rauhaa ja

oman hiljaisen työhuoneen-

ja

pitkään naimisissa olleet tarvitsevat omaakin tilaa

- toki vaatisin, että mies tuo rahat kotiin ja ostaa perheen tarvikkeet-

unelmoi nro 6 siis...

ja seksisuhde teillä pelaa - mikäs siinä jos se molemmille ok

En kyllä itse pystyisi tuohon enkä haluaisikaan, pariskunnan kuuluu olla saman katon alla

Miksi ihmeessä pitää olla naimisissa, jos ei tahdo elää avioliitossa? Avioliittoon kuuluu tietyt velvollisuudet, mutta kenenkään ei ole pakko valita sitä! Naimisiinmeno on aina vapaaehtoista!

Miksi ette siis eroa ja elä sinkkuina miten tykkäätte?

Koska luulisin että siihen se kuitenkin menee, ennemmin tai myöhemmin. Muuten kuulostaa kyllä kivalta. Katselkaa niin kauan kuin hyvältä tuntuu?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat