Vierailija

Mulla on tänään synttärit. Mies on reissuhommissa. Soitteli tossa illalla eikä voinut ees onnitella. Ties tasan tarkkaan, et mulla on tänään synttärit. Muuten ihan se ja sama, mut oisin oottanut ees onnitteluita omalta ukolta. Eipä se kyllä muinakaan vuosina oo lahjaa ostanut, mut onnitellut on aina ennen.

Kommentit (19)

Aikuisen ja lapsen, niin vaimon kuin miehenkin. Ei siksi, että saisi hyväksyntään tai onnitteluja, vaan siksi että maailma olisi parempi paikka elää meille jokaiselle. Kilttiä on onnitella vaimoa ja kilttiä on huomauttaa että mulla on paha mieli kun et muista.

Kiltti en kyllä oo muistanut olla. Viimeksi eilen tapeltiin, mut kyllähän toi puhelimessa puhu tänäänki muita asioita. Mä en oo ikinä ollut miehelle vielä niin vihanen, ettenkö ois muistanut onnitella, pienistäkin asioista.

Lapsi eilen viimeksi sanoi isälle, et äidillä on huomena synttärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse muistan miestäni joka syntymäpäivä ja nimipäivä. Syntymäpäivälahjaksi mies saa vähän kallimpaa, nimipäivälahjaksi jotain pienempää. Isänpäivänä saa aamupalan sänkyyn.

Ja olen huomannut, että kun minä muistan miestäni, niin mieskin muistaa minua.

Syntymäpäivälahja on yleensä ollut jokin koru, vuosi sitten sain kännykän.

Ja äitienpäivänäkin tuotiin aamupala sänkyyn. Jopa ystävänpäivänä muru tuli kotiin kukan kanssa.

Nimipäivää mies ei muista, eikä sen niin väliäkään =).

Jokaisessa suhteessahan pitää olla tasavertainen toista kohtaa, ja jotenkin tuntuu, että kaikki eivät sitä ole. Ihmetellään kun mies ei vaimoaan muista, mutta muistatteko te vaimot miestänne mitenkään?

Ettehän aina valita tiskeistä pöydällä?? Kun kuitenkin itseltäsikin on voinut jäädä voiveitsi väärään paikkaan.

Meillä tehdään asioita yhdessä, lapsienhoidosta pyykkeihin ja pyykeistä siivoamiseen. Paljon mukavempi elää tällälailla, tulla toista vastaan ja muistaa niitä hyviä hetkiä. Ei aina niitä pahoja.

Jos minä en muistaisi miestäni, niin tuskin minäkään mitään häneltä saisin =).

Kaikkein kurjinta musta on kun ei voi onnitella äitienpäivänä. Oon sanonu, että tuntuu kuin hän ei arvostaisi mua äitinä, kun ei ikinä, edes äitienpäivänä, kuulu kiitosta. :( Ei vaan mee kaaliin...

Nyt kun lapset isompia niin ostan aina jotain pientä kivaa ittelleni ja mies sen sitte antaa mulle lahjanaan(saan aina mitä halua ja tartten) Lapsille on tärkeää että kaikkien synttärit muistetaan. Mä oon jo kasvanut aikuiseksi enkä enää piittaa juhlia niin vähäpätöistä asiaa kuin aikuisen synttärit. Ylläreitä ja muuta kivaa saan aina välillä

Kai ois parempi lähtä tästä veemäisestä suhteesta.

Mä oon hoitanut lapsen, talon, koiran ja koulua kävin samalla. Kertaakaa en oo arvostusta enkä kiitosta saanut. Mies vaan vetoaa siihen, et hän tuo meille rahaa. Luulee, ettei sit muuta häneltä voidakkaan vaatia.

Oisin jo heivannut pellolle. Jos ei ois noin mahtava isä pojallensa. Eipä se muuta huomaakkaan ku kotia astelee.

Olen puhunut. Ap vaikenee. Kiitos!

Ihmetteelen suuresti kommenttiasi. Kiltti? Tuo on aivan kirosana koko kiltti. Ei ihmisen eikä varsinkaan aikuisen naisen tarvitse olla kiltti. Vai mitä ihmettä tarkoitat? Pitää olla kiltti ja kuuliainen miehelleen, jotta ansaitsisi tulla huomioiduksi? Jos et tiedä, tuo asenne on mitä suurinta itsensä aliarvioimista ja sovinistiseen miesten maailmaan alistumista.

Edes lapsen ei kuulu olla kiltti. Hän riittää omana itsenään- ja tottakai sääntöjä tulee noudattaa, mutta kyllä rakkaus ja hyväksyntä ja huomionosoitukset kuuuvat lapsellekin ilman että hänen täytyy olla kiltti.

Ja varmasti oonkin lapsellinen, pieni lapsellisuus on vaan hyväksi. Kyllä meillä aikuisten kavereittenkin kesken on tapana onnitella synttärien johdosta. Vaikka en ois oottanutkaan sitä kavereilta, mut mieheltäni kylläki.

t. lapsellinen ap

Miehet ovat ihan samanlailla ihmisiä kuin naisetkin. Miehet muistavat asiat, joille he antavat arvoa ja joita he pitävät tärkeinä.

Miten on mahdollista, että vaimo uskoo ettei mies vaan pysty muistamaan vaimon syntymäpäivää tai hääpäivää, vaikka mies osaa luetella ulkoa suosikkijoukkueensa pelaajat ja parhaat pelaajat kautta aikojen, voitot, pelit tällä kaudella jne. sekä muistaa tasan tarkkaan oman syntymäpäivänsä?

Vaimo on vakuuttunut että mies ei pysty 10 vuoden aikana oppimaan millaisista kukista vaimo pitää, tai että kännyköitä työkseen suunnitteleva mies ei osaa laittaa puhelimeensa muistutusta vaimon synttäreistä.

Niin, sellaisia ne miehet nyt vaan on ja vaimohan se vaatii ihan liikoja muutenkin. Ei miehellä ole aikaa tuollaiseen hömppään (=kaikki mitä nainen pitää arvokkaana ja tärkeänä) Mies meni naimisiin naisen kanssa, miksi ihmeessä nainen vielä kyselee ja vaatii mahdottomia??

Oikeasti; miksi naiset alistuvat tällaisten idioottien vaimoiksi? Miksi???

Raivostuttaa ajatellakin, miten vähän jotkut naiset itseään arvostavat!

t. ap

Ps. mulle oikeestan ihan sama, vaikka lahjaa ei tippuiskaan, mut kyl vielä sen verran huomiota kaipaisin, et onnitella (vielä) oma ukko ois voinu

kaikista parhaita on yllärit,ilman tietyn päivän sidosta,jolloin jo osaa odottaa et nyt kun on synttäri tai äitienpäivä -joulu -nimipäivä ym niin jotain tulee tai odottaa et tulis .. Itseä ei kiinosta noi pakkopäivät vaan ostellaan yllätyksiä silloin tällöin ja se se vasta on mukavaa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat