Vierailija

Mieti, jos koko päivän huudat ja komennat ja hän sitten kuolisi... Elä jokainen päivä lapsesi kanssa kuin huomista ei tulisi.

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Enpä ole typerämpää kommenttia lukenut - eli miten kohtelet minkäki ikästä?Huutamalla ja raivoamalla vai?

Ja mistä vedit tuon huutamisen ja raivoamisen? Taisit ihan omasta käytöksestäsi lapsiasi kohtaan sen vetäistä. Tiesitkö, että kaikki eivät kohtele lapsiaan kuten sinä. Tosin projisointisi kertoo sen, että tunnet edes jollakin tasolla syyllisyyttä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en varmasti komentaisi mistään asiasta häntä vaikka olisi syytäkin koska en tahtoisi kuulla uhmaikäisen kiukkua viimeisenä yhteisenä päivänämme. Ei toimisi jokapäiväisenä ohjenuorana tai kohta olisin täydellisen kauhukakaran äiti.

ja ajattelee sitä päivittäin (entä jos?)

Kuolema on osa elämää. Ihminen syntyy maailmaan myöskin kuolemaan, eikä siinä pitäisi olla mitään tavatonta. Asioilla on tapana järjestyä. On hyvä myöskin mennä vaikka terapiaan jos kuolema ajatukset alkavat haitata jokapäiväistä elämää.

Vierailija:

Lainaus:

Älä lässytä kun et parempaan pysty!Tiesitkö että kaikki ei kohtele kuin sinä plaa plaa -lässyti lässyti

Loppui ilmeisesti järkevä sanottava. No, menepä huutamaan ja raivoamaan lapsellesi, niin varmasti helpottaa.

ajatella ehtis. Noh, uskovaisten uskomuksissa ehkä. Mutta oikeasti maailmanloppu on kyllä mitä suurimmalla todennäköisyydellä vähän hitaampi juttu. Viikkoja, kuukausia.

Vierailija:

Lainaus:

ajatella ehtis. Noh, uskovaisten uskomuksissa ehkä. Mutta oikeasti maailmanloppu on kyllä mitä suurimmalla todennäköisyydellä vähän hitaampi juttu. Viikkoja, kuukausia.

Jaa kyllä, vaikka en ole ap, mietin todella usein, että tässä meillä on kaikki näin hyvin, pitää NAUTTIA. Halin lasta ja pusuttelen häntä. Halin miestä ja kääriydyn hänen syliin. Iloitsen siitä, että vanhempani ovat vielä tosi hyvässä kunnossa jne.

Kyse ei ole siitä, että murehtisin masentuneena maailman julmuutta. Kyse on siitä, että tiedostan, että elämä on ohimenevä silmänräpäys ja siksi olen kiitollinen ja nautin siitä, mitä minulla jo on.

Vaikka ei kävisi mitään kamalaa, niin lapsuus on ohimenevä silmänräpäys. Nautin siis uhmikäisestäni kuin viimeistä päivää. Lapsi kasvaa kohisten ja on vain hetken pieni.

En viitsi sanoa mikä juttu ettei mene yöunet keneltälään, mutta.... Ennemmin tai myöhemmin. Mun on usein aika vaikea unohtaa sitä asiaa ja hyväksyä. Pelottaa, myös.

mitään ehtis ajatella? Jos giganttinen meteoriitti putoais suoraan omaan päähän niin ehkäpä se vähän haittais ajattelua =). Mutta muu maapallon popula sais odotella nälkään, janoon ja tauteihin kuolemista.

Sairasta miettiä maailmanloppua tai muutakaan kuoleman johtavaa katastrofia. Elämä menee hukkaan.

Nää on tietty näitä äitejä, jotka haluaa näyttää lapsille tunti tolkulla uutisia tsunameista tai WTC. n kaltaisista terrori-iskuista, sillä lasten täytyy tottua ajatukseen että maailma on paha. Nää on jäänyt niin hyvin mieleen.

Kerronpa teille nyt yhden katastrofin: tulette joka tapauksessa kuolemaan, sinä ja lähimmäisenne. Ennemmin tai myöhemmin, sillä yksikään ihminen ei ole selvinnyt elämästä hengissä.

Vierailija:

Lainaus:

Sairasta miettiä maailmanloppua tai muutakaan kuoleman johtavaa katastrofia. Elämä menee hukkaan.

Nää on tietty näitä äitejä, jotka haluaa näyttää lapsille tunti tolkulla uutisia tsunameista tai WTC. n kaltaisista terrori-iskuista, sillä lasten täytyy tottua ajatukseen että maailma on paha. Nää on jäänyt niin hyvin mieleen.

Kerronpa teille nyt yhden katastrofin: tulette joka tapauksessa kuolemaan, sinä ja lähimmäisenne. Ennemmin tai myöhemmin, sillä yksikään ihminen ei ole selvinnyt elämästä hengissä.

Itse et taida uskaltaa kuolemastakaan puhua vaikka se on jo sille ihmiselle silloin maailmanloppu - syntymä ja kuolema,joista voin puhua ihan normaalisti

Vierailija:

Lainaus:

En viitsi sanoa mikä juttu ettei mene yöunet keneltälään, mutta.... Ennemmin tai myöhemmin. Mun on usein aika vaikea unohtaa sitä asiaa ja hyväksyä. Pelottaa, myös.

Vierailija:

Lainaus:

wtc-juttuja? Kauhistus. Eikä elämä siinä mene hukkaan, vaikka joskus miettisikin kuolemaa. Päin vastoin. Länsimaisen ihmisen yksin ongelma on juuri siinä, ettei kuolemaa tartte miettiä juuri koskaan. Senhän tämä ilmastonmuutosproblematiikkakin todistaa. Eihän minulle voi mitään sattua.

Okein, itsepähän pyysitte. Supertulivuoret, kuten Yellowstone. Se purkautuu 600 000 vuoden välein, nyt on kulunut se 600 000 vuotta. Ei siis ole kyse siitä purkautuuko, vaan milloin purkautuu. Seurauksena maailmanlaajuinen ydintalvi jne. Lukekaa itse.

http: //www. bbc. co. uk/science/horizon/1999/supervolcanoes_script. shtml

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat