Vierailija

a) miten usein?

b) missä asennossa tyypillisimmin?

c) miten ääntelette?

d) harrastatteko jotain pervoa kuten esim. suuseksiä?

Kommentit (21)

Mutta suuseksi ei ole mielestäni yhtään pervoa!

Vierailija:

Lainaus:

a) miten usein?

c) miten ääntelette?

Kannattaa käyttää kortsua!

Minusta on ainakin ihana imeä miehen kalua, mutta en halua tehdä sitä ilman kortsua. Pelkäisin, että jos mieheltä tulee niin en osaisi niellä spermaa (enkä haluaisikaan). Yleensä en ime niin kauaa että häneltä tulee vaan jatkamme muilla tavoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

a) miten usein? Silloin kun tekee mieli ja toinen antaa... vaihtelevasti.

b) missä asennossa tyypillisimmin? Useimmin takaapäin.

c) miten ääntelette? Mies puhuu tuhmia ja minä käsken tukkia turpansa.

d) harrastatteko jotain pervoa kuten esim. suuseksiä? No se ei mielestäni ole pervoa... ja mikä nyt sitten pervoa kenenkin mielestä on?

a) Harvoin. Ehkä kerran-kolme kertaa viikossa

b) Siinä tavallisessa. Emmä tiiä asentojen nimiä.

c) Mä ääntelen jonkun verran, aah aah -ääniä. (reps tässä vaiheessa :D)

d) No, jos toisen tyydyttäminen käsin on pervoa, niin sitten. Muuten ei.

Mustakin suihinotto on aika epänormaalia, jotain mitä en halua antaa/saada. Peppuseksistä nyt puhumattakaan. Kokeileminen on asia erikseen...

- 1-4kertaa viikossa harrastellaan

- ja mitenkä... no kaikki muu paitsi anaalia vain todella harvoin. Niin ja mies ei masturboi mun nähden- vielä (vielä sekin päivä koittaa, olen varma) Asennoista paras on takaapäin tai mun jalat miehen hartioilla. Ylipäätään kaikki asennot, joissa voi helposti käyttää klittakiihotinta on hyviä.

- äänistä... miehellä laukeamisen hetkellä tukahdutettu yyyynngghhh ja mä taas olen äänekkäämpi, sellainen perinteinen aaah aaah- tyyppi

- ja ilmeisesti täytämme pervouden kriteerit täysissä määrin sinun mittapuusi mukaan ;D

Mun mielestä on öklöttävää ajatellakin jotakuta nuolemassa sitä paikkaa, josta pissaan. Ja toisinpäin. Kerran tosi kännissä pystyin siihen.

AP

Vierailija:

Lainaus:

a) miten usein?

c) miten ääntelette?

a) 1-7 tai 8 kertaa viikossa

b) takaapäin yleisimmin, aika paljon erinlaisia asentoja...

c) ähkien =)

d) joo

Vierailija:

Lainaus:

a) miten usein?

vaihtelevasti, joskus monta kertaa päivässä, nyt edellisestä kerrasta ainakin 2vk

Lainaus:

Vaihdellaan asentoja paljon, mutta minun lempparini on sellainen jossa olen itse vatsallani tikkusuorana ja mies työntyy sitten takaapäin. Jos rakastellaan sohvalla/tuolilla olen usein sylissä/päällä. Sängyllä sitten usein olen allakin tai kyljellään.

Lainaus:

c) miten ääntelette?

Mies ei oikeastaan ääntele paitsi juuri tullessaan jotain huohotusta. Minä olen sitten paljon äänekkäämpi. Tosin tässäkin aika paljon riippuu tilanteesta. Joskus tarkoituksella yritän olla ihan hiljaa, joskus koitan äännellä eri tavalla kuin normaalisti.

Lainaus:

Onko suuseksi pervoa??? Sitä nyt ainakin. Ehkä se on pervoa että otan loppuun asti suihin, eli myös nielen. Harrastetaan myös anaaliseksiä joskus. Ja on meillä seksileikkeihin käsirautoja, huiveja, erilaisia korsetteja ja alusvaatteita, dildoja, nännin nipistimiä ja muita leluja käytetty. Joskus laitan netin kautta TV-ruudulle Sextv:n. Kait nämä joku lukisi pervoiluksi.

Ollaan ihan tavallinen ehkä hissukankin näköinen pariskunta. Ulkopuolinen tuskin arvaisi minkälaista seksiä meillä harrastetaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat