Vierailija

Mokasin kännissä...päädyin sänkyyn uppo-oudon hemmon kanssa. Noh, kumi ei tietty käynyt siinä tilassa mielessäkään. Ko. ukko sanoo ettei lauennut kertaakaan. Vannoo sen.

Viimeiset menkat alkoivat about 8.pvä viime kuussa. Yhdynnät tapahtuivat tiistain ja keskiviikon välisenä yönä 18.pvä. Hedelmällisin aika laskurin mukaan olisi 23.-24.pvä. Kiertoni on ollut suht säännöllinen. Päivän parin heittoja silloin tällöin. Mutta voinko olla raskaana?? En käytä mitään hormooniehkäisyä. En ole koskaan käyttänyt. Ennestään on kaksi lasta(toivottua sellaista) eikä niidenkään saamiseen ole paljoa tarvittu...noh siinä puuhassa on tosin jotain ruiskunnutkin! Helposti sikiävää sorttia olen siis.

Minulla siis on alkanut tuntua jo muutaman päivän päästä yhdynnästä oireita. Maha on ollut turvoksissa ja nyttemmin alkanut pissattaa tiheämmin. Onko tämä jotain psykologista skeidaa vai voiko olla niin huono mäihä että olen hedelmöittynyt miehen laukeamatta ja vieläpä epähedelmällisenä aikana!?

Kyllä kaduttaa. :(

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eiköhän tuo raskauden mahdollisuus ole aika suuri. Itse tulin raskaaksi yhdynnästä viisi päivää ennen oletettua ovulaatio ajankohtaa. Mutta onneksi oli vain iloinen yllätys täällä. Testauta nyt itsesi ihmeessä hetimmiten jo tautienkin vuoksi.

Olen naimisissa, huonossa suhteessa ja ajauduin sitten tyhmään tekoon. Tarkoitus oli vaan lähteä ekaa kertaa moneen vuoteen baariin ja tuli sitten otettua liikaa ja joku ukko kaappasi minut mukaansa . :/ Mies tuli hakemaan minua seuraavana aamuna sieltä paikasta, peitenimellä " kaverin" luota koska hänellä oli duunia ja oli minun vuoro siirtyä takas kotimamiksi. Eipä siinä ehtinyt hakea pillereitä kun ne olisi salaa pitänyt hakea jotenkin ja seuraavat päivät olin jumissa kotona lasten kaa. :/ Apteekki ei ole ihan lähellä ja lasten kanssa liikkuminen ei ole ihan yksinkertaista kauemmas kun en aja autoa.

Oireet voi olla vähäisetkin. Esim juuri tuo lisääntynyt pissaamisen tarve.

Kaikille ei tule kirvelyä virtsatessa, eikä alamahakipuja.

Toisille tulee pahat vuodot, välivuotoja, kipuja alavatsaan ja kirvelyä.

Toisille tulee vähäiset oireet, kuten paineen tunnetta alamahaan, siis ikäänkuin kohdussa olisi mandariini (näin olen erään kuullut kuvailevan oireitaan) ja lisääntynyttä virtsaamisen tarvetta.

Joillain on täysin oireeton tartunta.

th

Senpä takia tässä hieman pelkäilen. Minulla oireet ovat tuntuneet TOSI aikaisin. Mutten nyt muista milloin se pissaamisen tarve alkoi..että kuuluuko se alkaa noin aikaisin..?

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat