Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

[color=darkviolet]Mihihän mie jäin.

[b]Mekulle[/b] onnea uuteen kotiin :)

[b]Fable[/b] joskus loppuvuodesta, jos hyvä tsäkä käy. Tarkkaa tietoo eivät oo julkistaneet, ku rakenteilla oleva pulju kyseessä.

[b]Beijaflor[/b] ihanaa, että saatte tukea läheisiltä. Jospa pian akkusi saa latautua ja homma alkaa purkautumaan sen myötä. Uni on tosi tärkeetä!

Ja myöhästyneet onnittelut :)

[b]Lyyti[/b] vakipaikkoja oon metästelly. Ja nyt siis ehkä sellasen mahollisuuen haastatteluun pääsin.

On tainnu mumma sit laulaa ihan väärää biisiä ;)

[b]TerhovaatepesuG[/b] ett jotain sensitiveä käytän ja aluksi pesin erikseen. Nyt tulee usein laitettua oman ja akan " puhtaimpien" kans samaan pesuun. Meillä on seittemän kilon kone, joten ei jaksa enää kerätä pelkkää " vauvavaatetta" erikseenkään. Huuhteluaineista en oo koskaan perustanu.

Eilen käytiin eka kerran uimarannalla Kossin kans. Hyvin meni reissu. Uinu tyytyväisenä vaunuissa välillä ja muuten kölli varjossa peiton päällä.

Ihme isukki vaan oli parin lapsosensa kans siellä. Jostaki yks kaks ilmesty ensin tyttö ja sitten poika meiän akan seuraan. Olettasin koon perusteella, ett jotain 5-7 vuotiaista kyse.

Nukutin siinä vaiheessa Kossia vähä sivummalla, ukon ollessa akan seurassa. Ensin leikit näytti menevän yksiin, mut huomasin ukonki vähä kattelevan, ett missäs lasten vanhemmat. Jonku ajan päästä se poika sai inspiksen napata akan veneen ja viiä kauemmas veteen. Ei ottanu kuuleviin korviinsa hakee takasi, ku akka ja ukkoki sille tuntu siittä sanovan.

Jonku ajan päästä sitten poika lähtiki veneen perään, mut veiki sen toiseen suuntaan ja vielä kauemmas. (Niin kauas en omaa noin pientä lasta päästäs etes kellukkeitten kanssa.) Sillon vähän matkan päästä grillikatoksesta huutelee mies pojalle, ett hakee sen veneen. No, ei auttanu.

Kossi sit sopivasti nukahti ja mä lähin niitten lapsosten perään hakemaan sen veneen. Niin nuo tyttö ja poika tosiaan sit " kilpaa" lähti hakemaan venettä.

Sinällään sama ois ollu sille pikkuselle veneelle, mut mulla tuli sellanen " leijonaemo" fiilis, kun oma tyttö kyynel silmissä kattoo ja sanoo " tuo vei mun veneen" . Ton selkkauksen jälkeen kehotin akan välipalalle ja lelut laitettiin kassiin siks aikaa. Se mies sen verran tuli rehellisesti rannalle, ett sano lapsilleen " ett lähetäänpä jo kotiin" .

No - tuli aika sekava sepustus, mut parempaa en saanu näin rähmäsillä silmillä kasaan. Rivien välistä voi ehkä huokua se etten perusta yhtään sellasista, jotka ei pienistään huolehi rannalla. Tuskin sellasia montaa on olemassa, mut ku kohalle sattuu niin se pysäyttää. Tai no huolehtihan tuo mies - sieltä grillikatoksesta.

Ohoh! Jokos kello on noin paljo. Pitää mennä kattoon miks ukko ei tuu sisälle. Alkaa hämärtyyn vähäsen jo ilta ja yks tekee liiterin kattoo.

Pitäkää huolta terhoista ja muistakin rakkaistanne :)

Z ja Kossi viittä päivää vajaa 6kk

Kommentit (2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat