Vierailija

Kannattaako muuttaa vuokralle? Onko hinta-laatu-suhde kohdallaan? Todennäköisesti asuisin pari vuotta vuokralla.

Kommentit (10)

Lainaus:

Tämä on vähän tällaista "tässä elämänvaiheessa" -asumissuunnittelua ;)

Mutta onko Alppila oikeasti niin paha? Yleensä morkataan jotain Kontulaa tai Kivikkoa.

ap

Lähellä keskustaa, todella hyvät yhteydet ratikalla, junilla, busseilla, Alppipuisto, Lintsi. Olen asunut siellä kahteenkin eri otteeseen ja asuisin edelleen, mutta kun on kaksi pientä lasta... Vallilla on tosiaan ihan eri maata, paljon enemmän kaupungin vuokrataloja ja sellaista surkeutta! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mukavan rauhallinen (ainakin Kallioon verrattuna ;)), todella hyvät julkiset yhteydet!

Aika vehreä kuitenkin.

Mistä päin Alppilaa katselet kämppää?

Itse asuin AleksisKivenkadun ja Kotkankadun kulmassa melkein. Varsinkin tuolla päässä on rauhallista ja mukavaa. Ihania pieniä kerrostaloja jne.

Mieluummin vaikka johonkin Espoon tai Helsingin "pahamaineisimpaan" lähiöön tai Vantaan Korsoon.

Vallila ja Käpylä ovat taas jo ihan toiselta planeetalta vaikka ovatkin lähellä Alppilaa.

Ja Itä-Pasila vs. Länsi-Pasila... ero on iso. Myös katu, itse talo ja asunnon sijainti siinä jne voi vaikuttaa, Alppilan alueesta en pidä yhtään.

t. töissä siellä päin ollut, ihan kunniallisissa ;)

Harmillista, ettei siellä ole usein isoja asuntoja tyrkyllä ja kamalan kallistakin lähiöön verrattuna. Ja hyviä, ainakin keskivertoja ne koulut oli ainakin mun nuoruudessa siellä. Miten ovat muuttuneet? Moni haki sinne lukioon ainakin ihan kauempaakin....

Siellä on rauhallista, kauniita vanhoja (ja usein mataliakin) taloja, loistavat yhteydet kun tuli uus ratikka 9:kin ja lapsia ajatellen siinä on lintsi ihan vieres ;)

Tämä on vähän tällaista "tässä elämänvaiheessa" -asumissuunnittelua ;)

Mutta onko Alppila oikeasti niin paha? Yleensä morkataan jotain Kontulaa tai Kivikkoa.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat