Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

...oman lääkärikäyntinsä tai lastensa neuvola/lääkärikäyntien vuoksi? Harmittaako?

Kommentit (11)

vanhempia hakemaan lapsiaan aikaisemmin, mutta joskus on pakko. Aina he ovat suhtautuneet kauhean ymmärtäväisesti, mutta silti omatunto kolkuttaa. Tänä syksynäkin on pitänyt jo kaksi kertaa pyytää hakemaan aikaisemmin ja tulossa on kolmas kerta, vielä jos toivottavasti tulen raskaaksikin ja pitää neuvolakäynnit järjestää niin aika paljon tulee näitä päiviä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hoitamaan edellä mainitut menot lähtemättä töistä aiemmin tai menemällä sinne myöhemmin?

Luonnollisia juttujahan nuo on. Kyllä jokainen tarvitsee joustoa työssään jossain vaiheessa elämää.

olen sopinut terkkarin kans, et kaikki mun äitiysneuvola-ajat ja lasten nla-ajat on aina klo 12.30 Silloin meillä hoitolapset nukkuu ja täällä yleensä on joko ohjaaja tai äitini istumassa ja valvomassa lasten unta :)

Kyllä vanhemmatkin pyytää välillä et voiko lapsi olla pitempään , niin kyllä minä olen ainakin ilennyt pyytää jos on joku tärkeä meno, et hakeevat aikaisemmin jos pystyyvät.

Lainaus:

olen sopinut terkkarin kans, et kaikki mun äitiysneuvola-ajat ja lasten nla-ajat on aina klo 12.30 Silloin meillä hoitolapset nukkuu ja täällä yleensä on joko ohjaaja tai äitini istumassa ja valvomassa lasten unta :)

Meillä tosin varahoitajaksi tulisi aina joku täysin vieras ihminen kunnalta, niin en tykkää ajatuksesta. Yksi varahoitaja meillä oli taannoin pari tuntia ja sinä aikana mm. siivosi koko keittiön ja sitä varten kaiveli koko talon läpi että löysi siivousvälineet, sekä luki kaikki asiapaperit mitä meillä oli sattunut jäämään jotenkin saataville. Siksi ei oikein houkuttele, ymmärrät varmasti...

Sekin olisi vaihtoehto, että mieheni jäisi hoitamaan lapsia iltapäivisin, koska pääsee aikaisin töistä, mutta se ei minusta ole oikein, koska mies ei ole kunnalla töissä. Tämä on näitä tämän työn hankalia puolia, on tosi vaikea järjestää omat menonsa niin, että kaikki olisivat tyytyväisiä.

ap

on inhottava päästää kotiin. Mulla on tainnu mies olla pari kertaa myös päikkäriaikaan kotona kun nyt alan muistelemaan.. Mies on siis tullu kesken oman työpäivän käymään kotona. Onneksi työnantaja on ollut joustava!

Tai ei ole pakko, jos "kelpaa" se, että pph jättää lapset kolmelta ulkoilemaan päiväkodille. Kun lapsi oli ihan pieni, niin pyrittiin aina hakemaan, ettei joudu jännittämään vieraaseen paikkaan. Nyt 4-vuotiaana voi mainiosti mennä sinne varahoitoonkin. Ei meitä ole koskaan nuo haitanneet. Useimmiten kyse on työnantajan koulutuksesta tmv., harvoin omasta menosta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat