Vierailija

miks voi olla noin vaikeeta?? 7kk ikänen tekis mieli sanoa PENSKA ei nuku ei sitte millää!!! oon jo kaks tuntia yrittäny!!!!!!!!!! kaikkeni oon tehny eikä nukaha vaika yrittää tai antaa iteksee olla nii ei. en jaksa enää en jaksa!!!!!!!! onko tää normaalia??!! enne kyllä nukahti ihan tosta vaan mut nykyää on nii vaikeeta!! hermot menee.

Kommentit (11)

Eli väsyneenä ei jaksa enää sitä hampaan jomotusta. Päivällä virkeänä ei sitä niin huomaa. Voi olla siis näin, tai voi olla että on jotain ihan muuta kuin hampaat.

Mutta kuten sanottu, niin särkylääkkeellä se selviää. Laitat vauvalle supon, ja jos sillä rauhoittuu vartissa - puolessa tunnissa, niin sitten johtui hampaasta tai muusta vaivasta.

Hammasitku voi mennä ohi päivässä tai kahdessa. Mutta se voi myös kestää pidempään. Mun mielestä meillä oli tuossa vaiheessa kuukausi kovat iltakitinät. Sit oli viikko hyvää ja sit taas kuukausi kitinää.

Lapsetkin ovat ihmisiä... Onko pakko sitten nukkua, jos ei nukuta? Tuskin sinuakaan huvittaa mennä sänkyyn pariksi tunniksi vaan pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta jos onkin kiukkuinen, kitisevä, itkee, ärtyinen, niin silloin nuo sairaudet ja hampaat ovat yksi mahdollisuus. Jos taas on tyytyväinen, niin silloin veikkaisin, ettei vain ole väsynyt.

juuri noin.

Lisäisin vielä, että jossain vaiheessa myös päiväunet lyhenevät tai niitä kannattaa alkaa lyhentämään ettei yöunet kärsi. Mutta kyse voi olla ihan mistä vaan. Nälkä?

Sulla on käynyt hyvä tuuri, jos lapsi on tähän asti nukahtanut hyvin. Siltä pohjalta oot tuudittautunut hyvään uskoon, että se jatkuu aina niin. Mutta ei toki. Lapset kun ovat eläviä ihmisiä, yksilöitä. Koska ne ei oo robotteja, niin niissä tapahtuu muutoksia. Tuo huono nukahtaminen voi olla aivan kertaluonteista, jolloin huomenna kaikki jatkuu taas hyvin. Tai sitten se jatkuu näin pidempään, ja seuraavan kerran nukahdatte hyvin taas kaksivuotiaana.

Joten ei kannata polttaa pinnaa aivan heti. Saatat tarvita sitä vielä pitkään.

Kyse on nyt siitä, et tyttö alottaa ton iltakitinän yheksältä.Voinko mä ite nukahtaa ku lapsi kitisee eikä suostu oleen missään muualla ku tissillä tai sylissä? Hampaistahan tuo toki voi johtua, mut kumma juttu, et päivällä kuitenki tosi rauhallinen tapaus. Pinna on vaan kireellä ku illasta menee tuo kolme tuntia vauvan kanteluun.. ja mies yövuorossa... hohoi...

-ap

Onko päikkärit tarpeeksi pitkät? Tosi metkaa, mutat huonot ja liian lyhyet päikkärit saa aikaisksi iltahulinat ja huonosti nukutun yön......

Vosit harkita kantoliinaa... Päivällä kannettu kapsi on paljon rauhallisempi joten nukuttaminen helpompaa. :)

Meidän esikoisella päiväunien lyhentäminen alkoi vaikuttamaan yöunen pituuteen vasta vajaa kolmevuotiaana. Siihen asti saatiin yrittää valvottaa vaikka kuinka, mutta silti ei nukkunut yöllä yhtään normaalia pidempään.

Eli usein noin pienten kanssa ne lapsen valitsemat rytmit on vain hyväksyttävä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat